مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران خبر داد

غرص نهال در «شهر آفتاب» با حضور سفرای کشورهای مختلف

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از توسعه فضای سبز شهر آفتاب خبر داد و گفت: از همه سفرای کشورهای خارجی دعوت کرده‌ایم تا در مراسم غرص نهال در شهر آفتاب حضور پیدا کنند.

غرص نهال در «شهر آفتاب» با حضور سفرای کشورهای مختلف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،ساخت و ساز در شهر آفتاب به منظور برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه دارد. قرار است این پروژه که با مسئولیت شهرداری تهران در جریان تکمیل است، تا پنجم فروردین‌ماه به وزارت ارشاد به منظور برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده تحویل داده شود.

    بنا به گفته محسن ترک‌آبادی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، نمایشگاه شهر آفتاب با 55 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و مسقف در فروردین‌ماه تکمیل می‌شود و در این فاز 125 هزار متر فضای نمایشگاهی و 60 هزار متر مربع فضا برای برپایی چادر و 40 هکتار فضای سبز در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

    شهرداری تهران برای ایجاد فضای سبز در شهر آفتاب برنامه‌های متعددی در نظر گرفته است. علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، در نشست خبری افتتاح پروژه‌های درختکاری سال 1394 که امرزو برگزار شد، به بخشی از این برنامه‌ها اشاره کرد.

    مختاری با اشاره به اینکه ایجاد فضای سبز شهر آفتاب و توسعه فضای سبز محله هرندی دو پروژه مهم سازمان پارک‌ها محسوب می‌شود، گفت: به گفته قالیباف شناسایی شهر تهران باید از جنوب آن صورت بگیرد، در این راستا 4 بوستان به مساحت 35 هکتار در محله شوش درختکاری شده و توسعه یافته است.

    به گزارش تسنیم ،وی با بیان اینکه کمتر از دو ماه است که توسعه فضای سبز شهر آفتاب را آغاز کرده‌ایم، گفت: از همه سفرای کشورهای خارجی دعوت کرده‌ایم تا در مراسم غرص نهال در شهر آفتاب حضور پیدا کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت