نمایشگاه «تی جی سی» شاهراه ارتباطی بین صنعت بازی ایران با جهان است

عصر نمایشگاه- مدیر پروژه نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی بازی ‌سازی تهران(تی جی سی) گفت: این نمایشگاه شاهراه ارتباطی صنعت بازی در ایران و جهان است و با اهداف ارتقای سطح دانش بازی ‌سازان، اشتراک تجربه‌ ها و توسعه کسب ‌و‌کار برگزار می شود.

نمایشگاه «تی جی سی» شاهراه ارتباطی بین صنعت بازی ایران با جهان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ؛ مهرداد آشتیانی با بیان اینکه ارتقای سطح دانش بازی‌ سازان و اشتراک تجربه ‌ها و توسعه کسب ‌و ‌کار مهمترین هدف «تی جی سی» است، افزود: این نمایشگاه از مجموعه کنتراک ها و همایش های علمی تشکیل شده و بیش از 60 سخنران داخلی و خارجی در آن سخنرانی و مطالب علمی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.
    وی ادامه داد: 30 سخنران تراز اول بین المللی با محور طراحی بازی، تولید، ‌کسب و کار، فنی و هنری نیز در این نمایشگاه سخنرانی خواهند داشت.
    آشتیانی افزود: شرکت کننده ها در مورد تجربیات خود با بازی سازان صحبت می کنند و یک فضای تجاری و کسب و کار ایجاد می شود. همچنین بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی در حوزه بازی سازی داریم که در زمینه تجاری این نمایشگاه می تواند فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری، زمینه ‌سازی برای عرضه محصولات ایرانی در بازار بین ‌المللی و برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان بازی، ناشران و سرویس ‌دهندگان داخلی و خارجی با بازار وسیع و بکر ایران از جمله فرصت‌ های پیش رو در این رویداد را فراهم کند.
    مدیر پروژه «تی جی سی» با بیان اینکه ایران برای اولین بار در یک رویداد بین المللی بازی سازی شرکت می کند، گفت: هدف دیگری که در نمایشگاه دنبال می کنیم این است کسانی که از شرکت های خارجی دعوت شده اند، همه در راستای صنعت بازی سازی داخلی و از ناشران و تولید کنندگان بازی های بین المللی استفاده شود و به صادرات محصولات ایرانی کمک کند و تلاش کردیم افرادی که دعوت می شوند خریدار محتوای ما باشند و نه بالعکس.
    وی افزود: سال اول برگزاری هر رویدادی با کاستی ها و نقص هایی همراه خواهد بود اما امیدواریم که این رویداد ادامه داشته باشد و به یک رویداد بین المللی تبدیل شود زیرا با این ظرفیت بازی سازانی که در ایران داریم واقعا حیف است که بازی سازان کشور از چنین رویدادی محروم باشند. باید این رویداد را پایدار نگه داریم تا سالیانه بازی سازان زیادی به کشور سرازیر شوند و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارند.
    آشتیانی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ ریزی صحیح این نمایشگاه به مرجعی برای گردهمایی تمام بازی ‌سازان منطقه خاورمیانه و ایران به عنوان قلب تپنده بازی‌ سازی در منطقه تبدیل شود.
    نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی بازی سازی تهران - تی جی سی - (تهران گیم کانوکشن) بطور مشترک توسط بنیاد ملی بازی ‌های رایانه ‌ای و مجموعه گیم‌کانکشن فرانسه از 15 و 16 تیر ماه در سالن همایش های صدا وسیما برگزار می‌ شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت