مدیر حوزه هنری استان اردبیل خبر داد

افزایش برگزاری نمایشگاه‌های هنری در اردبیل

عصر نمایشگاه- مدیر حوزه هنری استان اردبیل گفت: در راستای معرفی هنرمندان بومی استان و آثار هنری آنها برگزاری نمایشگاه‌های هنری در اردبیل افزایش می‌یابد.

افزایش برگزاری نمایشگاه‌های هنری در اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،امیر رجبی در مراسم افتتاح نمایشگاه چهره‌های معاصر آذربایجان در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 23 نمایشگاه به همت هنرمندان و مشارکت حوزه هنری و نهادهای مختلف در استان اردبیل برگزار شده است.

    وی افزود: برخی از نمایشگاه‌های برگزار شده مربوط به هنرمندان غیربومی نظیر نمایشگاه تصویرسازی مشهد، نمایشگاه‌ عکاسان گیلانی و برخی نمایشگاه‌های مربوط به جشنواره‌ها بوده که در استان برگزار شده است که این هنرمندان از نمایش آثار خود در استان اردبیل ابراز رضایت داشتند.

    مدیر حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: در راستای حمایت و معرفی هنرمندان بومی استان نیز نمایشگاه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شده که در صدد تداوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در مناسبت‌های مختلف در استان هستیم.

    رجبی تصریح کرد: در زمینه برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان در تعطیلات عید نوروز نیز پیشنهادهایی شده که در راستای معرفی هر چه بیشتر هنرمندان بومی تلاش می‌کنیم تا این نمایشگاه را با تدارک برنامه‌های مختلف و جمع‌بندی لازم در این ایام برگزار کنیم.

    مدیر حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی برای ارزیابی تولیدات هنرمندان بومی استان است، گفت: فرصت‌های ارزیابی شرایطی را فراهم می‌کند تا زمینه برای توسعه هنر و هنرمندان استان اردبیل فراهم شود.

    به گزارش تسنیم ،نمایشگاه عکس چهره‌های معاصر آذربایجان با تلاش محمد هادیانو در قالب 70 از چهره‌های معاصر آذربایجان در محل نگارخانه خطایی اردبیل برپا شده که این نمایشگاه تا 20 اسفندماه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت