معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان:

تکنولوژی ساخت و اجرای پروژه نمایشگاه اصفهان، می تواند الگویی برای مجامع دانشگاهی باشد

عصر نمایشگاه- به عنوان یک متخصص معماری و سازه می گویم که ترکیب هنر معماری و تکنولوژی سازه ای، این پروژه را به پروژه ای بی نظیر برای اصفهان تبدیل کرده است.

تکنولوژی ساخت و اجرای پروژه نمایشگاه اصفهان، می تواند الگویی برای مجامع دانشگاهی باشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: تکنولوژی پیشرفته، محاسبات سازه ای و اجرای مقاطع فولادی ابر پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان به گونه ای است که به عنوان یک الگو و نمونه می تواند مورد بازدید و بهره برداری مجامع دانشگاهی قرار گیرد.

    به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، جمال الدین صمصام شریعت با اشاره به این که نمایشگاه بزرگ اصفهان، پروژه ای شاخص در سطح ملی است، اظهار کرد: به عنوان یک متخصص معماری و سازه می گویم که ترکیب هنر معماری و تکنولوژی سازه ای، این پروژه را به پروژه ای بی نظیر برای اصفهان تبدیل کرده است.

    وی با تأکید بر این که هر پروژه ای در اصفهان اجرا می شود باید با شأن معماری این شهر، همخوانی داشته باشد، افزود: مرکز بزرگ نمایشگاهی اصفهان نیز از این ویژگی برخوردار است و پیش بینی می شود این پروژه، رونق اقتصادی شهر و استان را به دنبال داشته و اشتغال زایی زیادی ایجاد کند.

    وی تصریح کرد: روند پیشرفت پروژه تاکنون قابل توجه بوده و چنانچه اعتبارات به موقع، تأمین و به تعهدات عمل شود، پروژه سرعت عمل بیشتری یافته و مطابق برنامه زمان بندی حرکت خواهد کرد. 

    معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، اعلام داشت: عرصه نمایشگاه بین المللی اصفهان در زمینی به وسعت 47 هکتار، محصور شده که این عرصه تا 150 هکتار قابل توسعه است و تدابیر لازم برای این توسعه نیز پیش بینی شده است. این پروژه در فاز اول از سه سالن 5 هزار متر مربعی با دهانه 50 متری و اسکلت فولادی برخوردار است. در این فاز در حدود 60 هزار مترمربع پارکینگ روباز به صورت مسطح پیش بینی شده است. 

    صمصام شریعت ادامه داد: برای فاز اول پروژه، 31 هزار مترمربع پروانه ساختمانی، صادر و همچنین نقاط ورود و خروج، مباحث ترافیکی و مواضع اتصال به بزرگراه ها نیز به خوبی پیش بینی شده است. همچنین صدور پروانه توسعه و طراحی 90 هزار مترمربع فاز دوم پروژه در دست انجام است.

    وی با اعلام این که فاز دوم، شامل 8 سالن نمایشگاهی هر کدام با 7200 مترمربع زیربنا خواهد بود، افزود: در این فاز، پیش بینی کاملی در خصوص فضاهای جانبی و محوطه سازی، مسجد، انبارها و فضاهای مورد نیاز مجموعه نمایشگاهی به عمل آمده و با تعهد و دقت نظری که شهرداری اصفهان و کلیه شرکای پروژه دارند، پیش بینی می شود این پروژه که به نوعی آبروی شهر اصفهان و شاخصی در راستای توسعه شهری و ایجاد اشتغال است، در زمان بندی مناسب تکمیل گردد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت