مدیر عامل شرکت همکاران تجارت فرتاک:

کی یف میزبان دومین نمایشگاه توانمندی ها صادراتی ایران

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در کی یف اوکراین برگزار می شود.

کی یف میزبان دومین نمایشگاه توانمندی ها صادراتی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹:۰۰

    مهدی سعیدالذاکرین در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با اعلام خبر فوق افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در اوکراین از اهمیت بسیاری به ویژه در این مقطع زمانی برخوردار است چرا که پس از برجام، کشور اوکراین به عنوان شریک تجاری ج.ا.ایران مورد توجه قرار گرفته و سفر هیئت های پر تعداد اقتصادی و تجاری به همراهی وزرای کشاورزی و انرژی این کشور در سال اخیر نیز موید رشد و گسترش این روابط فی ما بین بوده است.

    وی  برگزاری اولین دوره نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ج.ا.ایران اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه به میزبانی استان البرز در هشت موضوع تخصصی صنعت ساختمان و زیرساخت ها، انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع سنگین، شرکتهای دانش بنیان، صنایع غذایی، کشاورزی و ماشین آلات، صنایع دارویی، بهداشتی و آرایشی، فرش، دکوراسیون و لوازم منزل، گردشگری، صنایع دستی و آثار فرهنگی برگزار شد که در آن 56 شرکت ایرانی و 5 شرکت اوکراینی حضور داشتند.

    سعیدالذاکرین برگزاری نمایشگاه اوکراین را در نوع خود منحصر به فرد دانست و افزود: برای اولین بار بود که نمایشگاهی به صورت تخصصی و بدون فروش کالا برگزار می شد و عموم دعوت شدگان از تجار، مدیران شرکت های خصوصی و دولتی به هدف انجام گفتگوهای تجاری و انعقاد قرارداد های کاری در نمایشگاه حضور به هم می رساندند.

    مدیرعامل شرکت همکاران تجارت فرتاک فضای اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ایران را3000 متر مربع عنوان نمود و افزود: فضای مفید این نمایشگاه 1400 متر مربع بود و 2800 نفر بازدید کننده تخصصی از این نمایشگاه بازدید کردند.

    شایان ذکر است دومین دوره  نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ایران در تاریخ 21 لغایت 24 شهریور 1396 در مرکز نمایشگاهی بین المللی کی یف به صورت پاویون های تخصصی برگزار خواهد شد.

    علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55 – 02188540252تماس حاصل نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت