در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام گرفته است؛

برپایی نمایشگاهی برای کارآفرینان کرمانشاهی

عصر نمایشگاه:نمایشگاه هنرهای دستی و محصولات ارگانیک با حضور کارآفرینان موفق کرمانشاهی به مناسبت عید سعید فطر در محل هتل پارسیان شهر کرمانشاه برپا شده است.

برپایی نمایشگاهی برای کارآفرینان کرمانشاهی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری شبستان از کرمانشاه،  نمایشگاه هنرهای دستی و محصولات ارگانیک با حضور کارآفرینان موفق کرمانشاهی به مناسبت عید سعید فطر در محل هتل پارسیان شهر کرمانشاه برپا شده است.

 

هنرمندان و کارآفرینان کرمانشاه آثار و محصولات خود در زمینه صنایع دستی، میناکاری، نقاشی روی شیشه، فرش، گلیم بافی، زعفران، صنایع چوبی، عسل، تذهیب، میناکاری و ماهیان زینتی را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.


نسترن ترکمن مسئول برگزاری این نمایشگاه در این باره به خبرنگار شبستان گفت: این نمایشگاه به همت عوامل اجرایی ویژه برنامه افطار شبکه زاگرس با عنوان "بنده عشق" و طبق وعده مسئولان هتل پارسیان شهر کرمانشاه در راستای حمایت از کارآفرینان کارگاه های کوچک و زودبازده برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در این برنامه تلویزیونی که هدف آن تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است، تعدادی از کارآفرینان با حضور خود در این برنامه به طرح مشکلات و مسائل پیش روی کار خود پرداختند که با رایزنی های انجام شده تعدادی از کارگاه های این کارآفرینان از طریق اعطای تسهیلات توسط بانک ملی تجهیز و توسعه پیدا کرده است.

 


ترکمن، یکی از دغدغه های کارآفرینان کرمانشاهی را بازار فروش محصولات آنها عنوان کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه می تواند در عرضه مستقیم و فروش محصولات آنها تأثیرگذار باشد.

 


وی با تقدیر و تشکر از مدیریت امور مالی هتل پارسیان کرمانشاه در زمینه ایجاد شرایط لازم برای برپایی این نمایشگاه، گفت: طبق وعده مسئولان هتل برنامه ریزی هایی در آینده انجام می شود که نمایشگاه دائمی از محصولات کارآفرینان کرمانشاهی در ورودی هتل برای عرضه مستقیم و رونق بازار فروش برپا شود.

 


این مسئول اضافه کرد: کارآفرینان کرمانشاهی که تمایل دارند در نمایشگاه دائمی که در آینده در محل هتل پارسیان برپا خواهد شد، حضور داشته باشند می توانند به محل هتل پارسین مراجعه کنند.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی را برای کارآفرینان ایجاد کرده که بتوانند استعدادهای خود را برای میهمانان و مسافران استان های دیگر در کرمانشاه به نمایش بگذارند، گفت: شرکت کارآفرینان در این نمایشگاه با مساعدت ها و کمک های خیرخواهانه عوامل اجرایی برنامه تلویزیونی "بنده عشق" و هتل پارسیان رایگان است.

 


ترکمن با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا سه روز آینده پذیرای علاقه مندان است، خاطرنشان کرد: تاکنون نیز استقبال بازدید کنندگان مطلوب گزارش شده است.

 


*معرفی هنرمندان از طریق حضور در نمایشگاه ها

 

منیژه یوسفی یکی از کارآفرینان حوزه صنایع چوبی در این باره به خبرنگار شبستان گفت: این نمایشگاه فرصت فروش محصولات را برای کارآفرینان ایجاد کرده است.

 


وی با اشاره به اینکه کارآفرینان می توانند با حضور در این نمایشگاه ها با معرفی آثار خود شناخته شوند، از عوامل اجرایی برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.


این بانوی هنرمند کرمانشاهی است که توانسته با خلق ‌آثار هنری و سازه های چوبی و سنتی با محوریت تولیدات قرآنی موفقیت های بسیاری را کسب کند از استقبال خوب بازدیدکنندگان این نمایشگاه خبر داد.


*کیفیت محصول دغدغه من است


ناهید شیخه پور نیز از جمله کارآفرینان روشندل محصول ارگانیک زعفران است با حضور در این نمایشگاه محصول خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.


وی می گوید: حمایت مسئولان از کارآفرینان از طریق اعطای تسهیلات خوداشتغالی می تواند در افزایش انگیزه آنها در روند ادامه فعالیتشان بسیار مؤثر باشد.


شیخه پور، حمایت از کارآفرینان را راهکاری مهم در کاهش بیکاری و اشتغال زایی جوانان برشمرد و بیان داشت: تلاش من به عنوان یک کارآفرین عرضه محصول با کیفیت است که خوشبختانه توانسته ام موفق باشم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت