رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

چه کشور هایی به نمایشگاه کتاب تهران دعوت شدند

عصر نمایشگاه- امیرمسعود شهرام‌نیا، رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران از دعوت مهمانان خارجی برای شرکت در نمایشگاه کتاب خبر داد.

چه کشور هایی به نمایشگاه کتاب تهران دعوت شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،امیرمسعود شهرام‌نیا، رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی با اشاره به مهمانان خارجی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: چندی پیش کایگر رئیس نمایشگاه کتاب مسکو به ایران آمد و ضمن بازدید از شهر آفتاب محل برپایی نمایشگاه کتاب تهران جای غرفه روسیه مهمان ویژه این دوره را نهایی کرد.

    شهرام‌نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه ایتالیا نیز مهمان ویژه بعدی نمایشگاه کتاب تهران در سال 96 خواهد بود، در غرفه این کشور در نمایشگاه بیست و نهم نیز نماینده‌هایی از نویسندگان ایتالیایی حضور خواهند داشت.شهرام نیا تصریح کرد:  برخی دعوت‌نامه‌های رسمی نیز از سوی ما ارسال شده و خواهد شد، برای نمونه برای وزیر اطلاع رسانی عمان  و وزیر فرهنگ روسیه دعوت‌نامه رسمی و کتبی ارسال شده است. قرار است رئیس نمایشگاه کتاب پاریس نیز که به تازگی تغییر کرده است، رسماً در جریان حضور ایران در نمایشگاه کتاب پاریس دعوت شود.

    وی ادامه داد: قرار است از روسیه 30 تا 40 تن از نویسندکان و اهالی فرهنگ به ایران بیایند و در نمایشگاه حاضر شوند. این افراد با هزینه روسیه در نمایشگاه شرکت خواهند کرد و شامل تیمی از نویسندگان ، هنرمندان و ناشران این کشور هستند. حضور مسئول دولتی از این کشور هنوز قطعی نشده است، اما حداقل وزیر فرهنگ این کشور حضور خواهد داشت.

    وی از ارسال تقاضاهایی از کشورهای مکزیک و برخی مراکز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حضور برخی چهره‌های فرهنگی بین‌المللی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: رئیس نمایشگاه کتاب عمان نیز برای حضور اظهار تمایل کرده است. در این زمینه کارگروهی مشخص شده است که تقاضاهای حضور را بررسی و در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند.

    شهرام‌نیا در پاسخ به اینکه رؤسای دیگر نمایشگاه‌های کتاب همچون فرانکفورت نیز دعوت خواهند شد یا خیر؟ گفت: رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت جزو مدعوین ما نخواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت