رایزنی فرهنگی ایران اعلام کرد

حضور ایران در پانزدهمین نمایشگاه کتاب اسلامی جاکارتا

عصر نمایشگاه- رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی با بیش از صد عنوان ترجمه کتاب به زبان اندونزیایی در پانزدهمین نمایشگاه کتاب اسلامی جاکارتا حضور یافته است.

حضور ایران در پانزدهمین نمایشگاه کتاب اسلامی جاکارتا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،پانزدهمین نمایشگاه کتاب اسلامی جاکارتا از شنبه، هشتم اسفندماه، در ورزشگاه «ایستورا سنایان» جاکارتا آغاز شده است و تا یکشنبه، 16 اسفندماه، ادامه دارد.

    گفتنی است ،این نمایشگاه توسط انیس بسوادان، وزیر فرهنگ و آموزش و پرورش اندونزی به صورت رسمی افتتاح شد.

    وزیر فرهنگ و آموزش و پرورش اندونزی در سخنانی در این مراسم، از برگزارکنندگان این نمایشگاه که برای پانزدهمین‌بار در جاکارتا برگزار می‌شود، تقدیر کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب اسلامی جاکارتا، نقش مهمی در جامعه اندونزی دارد.

    وی در ادامه گفت: بسیار افتخار می‌کنم که نمایشگاه کتاب اسلامی، برای آگاه‌سازی اندیشه‌های اسلامی و ارتقاء و به‌روزرسانی اطلاعات دینی و علمی مردم اندونزی، برگزار می‌شود.

    انیس بسوادان همچنین گفت: کتاب، همان طور که همه می‌دانند، منبع علم و یک قدرت در زندگی است. (حضرت) علی ابن ابی طالب(ع) هم در این باره فرمود: «علم یک قدرت است».وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها، مردمان و متفکران مسلمان، به اندیشه واداشته شوند.

    شایان ذکر است ،در این مراسم افتتاحیه شخصیت‌هایی همچون نصرالدین عمر، امام بزرگ مسجد استقلال جاکارتا، افریزال سینارو، رئیس انجمن ناشرین اندونزی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی، رئیس مرکز فرهنگی ایران(ICC) و عباس فاموری، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی، حضور داشتند.

    در این نمایشگاه بیش از 700 ناشر داخلی و ناشرین آلمانی «فرانکفورت» و رایزنی فرهنگی ایران در جاکارتا (با بیش از صد عنوان کتاب ترجمه شده به زبان اندونزیایی) شرکت دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت