مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب:

نمایشگاه شهر آفتاب نیاز به توسعه دارد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت : به دنبال آن هستیم که فعالیت‌های نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر افزایش یابد و توسعه نمایشگاه نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نمایشگاه شهر آفتاب نیاز به توسعه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، سیدمحمد سیدی در نشست خبری تشریح برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم التحریر اداری و مهندسی اظهار داشت: نمایشگاه شهر آفتاب در حال گذار از ابتدای راه است که امیدواریم به شکل خوبی بتوانیم این مسیر را طی کنیم و نقش واقعی خود را در صنعت نمایشگاه جامه عمل بپوشانیم.

    وی افزود: استراتژیک‌های نمایشگاهی بسیار مهم و جدی است و نمایشگاه شهر آفتاب نیز استراتژی‌های خاص خود را دارد.

    سیدی بیان داشت: اقداماتی صورت گرفته که در طول سال نسبت به سال گذشته حجم فعالیت‌ها 2.5 برابر شود و تقویم نمایشگاهی نیز بسته شده است.

    مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب افزود: یکی از بحث‌های جدی استراتژی نمایشگاه‌ها پیاده‌سازی سرفصل‌های جدید نمایشگاهی است.

    وی افزود: پس از برگزاری دومین دوره نمایشگاه کتاب در نمایشگاه بین‌‌المللی شهر آفتاب ارزیابی‌های خوبی از برگزاری این نمایشگاه صورت گرفت و در آینده برگزاری نمایشگاه تأسیسات ساختمانی نیز خواهیم داشت.

    سیدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر آغاز فاز دوم نمایشگاه شهر آفتاب اظهار داشت: ما منتظر آن هستیم که مالکیت نمایشگاه تعیین و تکلیف و شورای جدید نیز مستقر شود تا فاز دوم نمایشگاه را آغاز کنیم چرا که نمایشگاه شهر آفتاب نیاز به توسعه دارد.

    مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب بیان داشت: بانک شهر برای مالکیت نمایشگاه انگیزه‌هایی دارد و ما نیز به دنبال توسعه نمایشگاه هستیم.

    وی تأکید کرد: تقویم نمایشگاهی تا آخر سال با رویکرد افزایش 2.5 برابری نسبت به سال گذشته بسته شده و حجم متقاضی هم داشته است.

    به گزارش خبرگزاری فارس، به زودی نمایشگاه لوازم‌التحریر در نمایشگاه شهر آفتاب با حضور 20 شرکت خارجی و 15 برند جهانی برگزار می‌شود و تاکنون سه دوره نمایشگاهی لوازم‌التحریر در کشور برگزار شده است ولی سهم کشور در تولید لوازم‌التحریر بسیار پایین است و بیشتر لوازم‌التحریرها وارداتی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت