نخستین نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی با مشارکت ۶۸ شرکت داخلی گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی پس از ۱۰ سال با مشارکت ۶۸ شرکت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب (در کنار عوارضی اتوبان تهران - قم ) برای یک دوره چهار روزه آغاز به کار کرد .

نخستین نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی با مشارکت ۶۸ شرکت داخلی گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ؛«امیرحسین کاوه» عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و دبیر سندیکای لوله پروفیل فولادی  گفت: این نخستین نمایشگاه صنعت و لوله و پروفیل بعد از سال 1385 است و شرکت کنندگان از سراسر کشور در 58 غرفه حضور پیدا کرده اند.
    قرار بود این نمایشگاه توسط رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت در امور تولید و معاون طرح و برنامه این وزارتخانه افتتاح شود، اما در غیبت وی،
    عباس هاشمی مدیرکل صنایع فلزی وزارتخانه مزبور، نمایشگاه را افتتاح کرد.
    کاوه افزود: ظرفیت تولید لوله پروفیل کشور بیش از 18.5 میلون تن است، اما به دلیل شرایط رکودی، کمتر از یک سوم این ظرفیت اکنون فعال است.
    وی اضافه کرد: کارخانجات تولید لوله و پروفیل تولیدی، صنایع ماشین سازی که دستگاه های تولید لوله های پروفیلی تولید می کنند و تامین کنندگان مواد مصرفی لوله و پروفیل به همراه تعدادی از شرکت های بازرگانی در این نمایشگاه حضور یافته اند.
    دبیر سندیکای لوله و پروفیل فولاد ایران گفت : شبیه سازی خطوط انتقال گاز ترش و نمایش لوله های یک تا 200 اینچ در این نمایشگاه به اجرا درآمده است.
    کاوه اظهارداشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناساندن توانمندی های تولید لوله، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت لوله و پروفیل فولادی ماشین سازی و همچنین معرفی محصولات به بازارهای بین المللی است.
    به گفته وی، قرار است تجار و سفیران کشورهای همسایه برای بازدید از این نمایشگاه به مجموعه آفتاب وارد شوند، و انتظار می رود برپایی نمایشگاه لوله و پروفیل فولادی گام مثبتی برای فروش و بازاریابی باشد.
    کاوه اضافه کرد: اکنون 160 کارخانه تولید کننده لوله وپروفیل فولادی در سندیکا عضویت دارند.
    گفتنی است نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی تا 16 تیرماه جاری از ساعت هشت صبح تا 18 برای بازدید عموم آزاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت