حضور پررنگ تولیدکنندگان و واردکنندگان نشان از اهمیت بازار کرج دارد

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه خودرو البرز روز گذشته با حضور ۶۰ مشارکت‌کننده و در فضای نمایشی بالغ‌بر ۶ هزار مترمربع آغاز شد.

حضور پررنگ تولیدکنندگان و واردکنندگان نشان از اهمیت بازار کرج دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  عصر خودرو، محسن شمس مدیر اجرایی نمایشگاه خودرو البرز، در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار ما  گفت: این نمایشگاه در دو سالن مجزا برای خودروهای سواری، قطعات و خدمات برپا و خودروهای سنگین در فضای باز جانمائی شده‌اند و نسبت به دوره‌های گذشته تنوع و گستردگی بیشتری دارد. او بابیان اینکه روز نخست نمایشگاه با استقبال پرشکوه همشهریان عزیز روبرو شد به‌نحوی‌که حتی برای ما هم غیرقابل‌پیش‌بینی بود تصریح کرد: در سنوات گذشته، معمولاً روز نخست حضور مخاطبین خیلی پررنگ نبود ولی با توجه به اینکه امسال در روز سه‌شنبه نمایشگاه کار خود را آغاز کرد ولی به نسبت سال‌های گذشته حضور مخاطبین قابل‌توجه بود. شمس همچنین بابیان اینکه نمایشگاه سال‌های گذشته، در یک محیط سرپوشیده با مساحت بالغ‌بر 4000 مترمربع و در یک سالن برگزار می‌شد ولی امسال به همت حضور قطعه سازان، در یک مساحت بالغ‌بر 6000 مترمربع برگزار می‌شود اظهار کرد: در محیط جدید به دلیل بزرگ‌تر بودن فضا، علاوه بر اینکه هر غرفه فضای بیشتری پیدا کرد، به‌راحتی مخاطبین محترم هم در حین بازدید کمک خواهد کرد. او ادامه داد: نمایشگاه خودرو البرز جای خود را در تقویم نمایشگاهی کشور بازکرده و حضور جدی و کیفی مشارکت‌کنندگان اعم از تولیدکنندگان داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی، نشانگر اهمیت بازار کلان‌شهر کرج و شهرستان‌های تابعه آن برای صنعت خودرو کشور است. مدیر اجرایی نمایشگاه خودرو البرز همچنین با اشاره به اینکه  در بخش خودرو سواری شاهد حضور گروهی خودروسازان داخلی هستیم و نمایندگان شرکت‌های خارجی نیز با مشارکت نمایندگی‌های استانی خود، در نمایشگاه حضور مستقیم دارند تصریح کرد: این خود سطح مناسب اولین رویداد خودرویی کشور در سال 96 و به میزبانی کرج را نشان می‌دهد. او در بخش دیگری از سخنان خود نیز در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا نمایشگاه  همچنان در محل موقت برگزار می‌شود، اینکه برای تأسیس یک محل دائمی برای برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌شده است گفت: در راستای تثبیت محل نمایشگاه تلاش‌های فراوانی شده است و مذاکرات ابتدایی آن با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام‌شده است. در همین راستا محل جدیدی برای تأسیس یک ساختمان دائمی برای نمایشگاه‌ها در نزدیکی فرودگاه پیام خریداری‌شده است که و مراحل ابتدای ساخت آن‌هم انجام‌شده است و احتمالاً تا چند سال آینده محل برگزاری نمایشگاه‌های استان البرز به محل دائمی منتقل خواهد شد.
    گفتنی است چهارمین نمایشگاه خودرو البرز، طی روزهای 13 تا 16 تیرماه از ساعت 18 تا 23 در کرج، پل شهدای پلیس، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. در نمایشگاه امسال، شرکت‌های بیشتری نسبت به سال گذشته حضور داشتند. در نمایشگاه امسال، علاوه بر ایران‌خودرو، مدیران خودرو، پارس‌خودرو، آسان موتور، جهان نوین آریا و آرین موتور، شرکت‌های سایپا و کارمانیا هم حضور داشتند. غرفه سایپا با نمایش سیتروئن C4 و غرفه کارمانیا با خودرو BYD e6 جز پربازدید‌ترین غرفه‌های نمایشگاه بودند. همچنین غرفه ایران‌خودرو هم با نمایش خودرو پژو 508 توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند، همچنین حضور پژو 2008 که به‌تازگی پیش‌فروش آن آغازشده است هم توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. علاوه بر این‌ها خودروهای محبوب سوزوکی گراندویتارا، سورن توربو، رانا، رنو کپچر، دانگ فنگ H30 Cross و خودرو نسبتاً جدید هایما S7 توربو در غرفه ایران‌خودرو حضور دارند. در غرفه آسان موتور، هیوندای سوناتا جدید، توسان TL و سانتافه جدید حضور داشتند، غرفه آرین موتور هم با خودروهای محبوب اوت لندر، لنسر، ASX و میراژ بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. در غرفه جهان نوین آریا هم که حضور خودروهای نیسان جوک و نیسان X-Trail به چشم می‌خورد. پارس خودرویی‌ها هم با نمایش محصولات محبوب خانواده برلیانس در ضلع شمالی نمایشگاه توانستند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت