نمایشگاه دستاوردها و تجربیات کانون های مساجد مازندران در مشهد برپا می شود

عصر نمایشگاه-مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های مساجد مازندران از اعزام آثار اعضای کانون های فرهنگی هنری استان به نمایشگاه طرح­ها، فعالیت­ها و دستاوردهای کانون­های مساجد کشور شهریور ماه سالجاری در مشهد مقدس خبر داد.

نمایشگاه دستاوردها و تجربیات کانون های مساجد مازندران در مشهد برپا می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری شبستان ، محمدفوقی، مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز(17تیر) در حاشیه بازدید از برنامه های اوقات فراغت مساجد مرکز استان به فعالیت هزار و 97 پایگاه اوقات فراغت تابستان درمساجد شهری و روستایی اشاره کرد واظهار داشت: امسال تابستان علاوه بربرگزاری کلاس های آموزشی، ورزشی و اردویی، اعزام فعالان مساجد مازندران به دوره آموزشی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس نیز در دستور کار قرار دارد.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه طرح­ها، فعالیت­ها و دستاوردهای کانون­های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه این دوره آموزشی برپا می شود، افزود: هراستانی بایستی آثار اعضای کانون های مساجد در حوزه های تعلیم و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (علیهم السلام)، آموزش و ترویج نماز، بیداری اسلامی، مسجد طراز اسلامی، سبک زندگی اسلامی – ایرانی، حفظ و تقویت ارزش های بنیان خانواده،  احیا هویت و کرامت زن مسلمان، احیاء نظام زن و خانواده در اسلام، تربیت فرزند، جمعیت، آسیب های اجتماعی، ترویج حجاب، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی،  تولید ملی، فعالیت های دانش بنیان، کارآفرینی، شعر و داستان، هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش، سرود و نواهای انقلابی و... را جمع آوری و آثار برگزیده را برای جانمایی در این نمایشگاه به محل برگزاری دهمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی  در  مشهد منتقل نمایند.

    فوقی با بیان اینکه آثار اعضای کانون های مساجد مازندران جمع آوری و  بزودی به مشهد ارسال می شوند، گفت: این نمایشگاه شهریور ماه سالجاری برپا می شود.

    وی ایجاد بستر شناخت، تعامل سازنده و تبادل تجربیات میان فعالان کانون های مساجد- آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های علمی، فرهنگی،اقتصادی، تبلیغی و هنری استان ها- شناسایی و ارج نهادن به پدید آورندگان آثار برتر و تقویت رویش های علمی، فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی- تشویق و ایجاد انگیزه میان صاحبان طرح های نوآورانه، کاربردی ،کارآفرینی و خلاق در کانون های  مساجد- تعامل، هم افزایی و همکاری در عرصه های مرتبط با کانون های مساجد- اهتمام به آموزش، توانمندسازی، الگوسازی و معرفی تجربیات موفق در زمینه های عبادی، فرهنگی،اقتصادی،تربیتی، اجتماعی، علمی و هنری را اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

    فوقی با اشاره به اینکه نمایشگاه به دو شکل در فضای مجازی و محیط فیزیکی برگزار می شود، یادآورشد: آثار منتخب در نمایشگاه مستقر و تمامی آثار واجد شرایط مطابق عناوین قرارگاه های فرهنگی و موضوعات تخصصی در هر یک از قالب های ارسالی بر روی سایت عمران معنوی قابل مشاهده و بازدید خواهد بود.

    وی با بیان اینکه سه اثر برگزیده و برتر از هراستانی معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند، گفت: مازندران برای هر یک از 15غرفه این نمایشگاه آثاری را ارسال خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت