پاویون محصولات دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه مکس ۲۰۱۷ برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری در راستای توسـعه هدفمند همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه منطقه‌ای و بین‌المللی، پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان را در نمایشگاه مکس ۲۰۱۷ روسیه برپا می کند.

پاویون محصولات دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه مکس ۲۰۱۷ برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از   ایرنا ، ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی این معاونت بر اساس ماموریت خود در راستای توسـعه صادرات، همکاری‌ها، تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه منطقه‌ای و بین‌المللی و حضور موثر در مجامع جهانی با حمایت معاونت امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی از طریق کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری اقدام به برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان خصوصی در این نمایشگاه کرده است.
    این پاویون با هدف حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین معرفی محصولات و خدمات دانش‌بنیان در راستای توسعه بازار و افزایش صادرات برپا می شود.
    نمایشگاه مکس روسیه از سال 1992 به صورت دوسالانه برگزار می شود و علاوه بر شرکت سازندگان محصولات هوایی و فضایی، بزرگترین سمپوزیوم بین طراح‌های روسیه و دیگر کشورها برای تبادل تجربیات است که امسال در روزهای 18 تا 23 جولای سال 2017 برابر با 27 تیرماه تا یکم مردادماه 1396 در شهر ژوکوسکی روسیه برگزار می شود.
    در دوره پیشین این نمایشگاه، حضور ستاد هوایی در نمایشگاه ماکس 2015 روسیه، رصد توانمندی‌ها و مذاکره شرکت‌های حاضر و همچنین مذاکره با بازدیدکنندگان، در بخش‌های مختلف صنعت هوایی، منجر به حصول توافقات و دستاوردهایی شد.
    مهمترین مذاکرات در دوره قبل این نمایشگاه، اورهال هواپیما و بالگرد، تجهیزات فرودگاهی، تامین قطعات و تجهیزات، تعمیر، نگهداری و نوسازی و همکاری های بین‌المللی در حوزه مراکز آزمایشگاهی تخصصی هوایی، تحقیق و توسعه را شامل می شد.
    زمینه های همکاری در پروژه های هوایی با شرکت های غربی در نمایشگاه مکس نیز فراهم شد که از جمله آنها می توان به مذاکره در بخش قطعات و اورهال هواپیما، تبدیل کاربری هواپیما نظیر آمبولانس‌های هوایی، استانداردسازی کارگاه‌های خطوط هوایی و ایجاد مرکز مشترک تعمیر، نگهداری و نوسازی و تامین تجهیزات و قطعات استاندارد و همچنین ماشین آلات جدید اشاره کرد.
    در نمایشگاه بین‌‌المللی هوافضای ماکس 2017 بیش از 15 شرکت دانش بنیان در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت