نمایشگاه عفاف و حجاب در بیرجند افتتاح شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: نمایشگاه حجاب و عفاف از امروز تا روز ۲۱ تیرماه در محل نگارخانه شهر واقع در میدان ابوذر بیرجند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ بر روی علاقمندان باز است.

نمایشگاه عفاف و حجاب در بیرجند افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری فارس ، احمد محبی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در بیرجند اظهار داشت: در نمایشگاه عفاف و حجاب بیرجند بخش‌های مختلف مانند پاسخ به سوالات شرعی و فرهنگی، بخش کودک و نوجوان و نمایشگاه کتاب دارد.
    وی با بیان محصولات در نمایشگاه کتاب با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود، گفت: لباس‌های بومی و طراحی‌هایی که در جشنواره مد و لباس سال گذشته استان برگزیده شدند در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: برگزاری جشنواره مد و لباس در سال گذشته سبب شد بسیاری از طراحی‌هایی که بانوان دارند تبدیل به تولید انبوه شود.
    محبی با اشاره به بخش کودک و نوجوان در نمایشگاه عفاف و حجاب، تصریح کرد: در این بخش آموزش‌های لازم در حوزه کودک و نوجوان و به زبان شعر و طنز داده می‌شود.
    وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی، شهرداری بیرجند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برپا شده است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه به مناسبت 21 تیرماه، روز عفاف و حجاب در مرکز استان گشایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: معرفی طرح‌های برگزیده جشنواره مد و لباس و معرفی پوشش ایرانی و اسلامی به بانوان از جمله اهداف این نمایشگاه است.
    محبی با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس در سال جاری، اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای با کارگروه مد و لباس کشور امضا شده است و اگر دستگاه‌های اجرایی استان نیز همکاری کنند این نمایشگاه امسال در استان برپا خواهد شد.
    وی با گلایه از مسؤولان و مدیران استانی، افزود: برای تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان دعوتنامه‌ای برای شرکت در افتتاحیه نمایشگاه دادیم اما متاسفانه تنها دو تا سه مسؤول در این نمایشگاه حاضر شدند و مابقی مدیران شرکت نکردند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انتظار داشتیم برخی از دستگاه‌های فرهنگی در این نمایشگاه شرکت کنند، گفت: مسؤولان هر جا فرصتی فراهم شود در مورد عفاف و حجاب حرف می‌زنند اما در این فرصت‌های مناسب جز دو تا سه نفر کسی شرکت نمی‌کند.
    محبی عنوان کرد: نمایشگاه حجاب و عفاف از امروز تا روز 21 تیرماه در محل نگارخانه شهر واقع در میدان ابوذر بیرجند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 18 تا 21 بر روی علاقمندان باز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت