شهردار تبریز در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه گردشگری و سفر کیش خبر داد

بسته‌های تشویقی تبریز برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری

عصر نمایشگاه- شهردار تبریز از بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و خدمات مرتبط با آن در جهت رونق گردشگری، برای سال ۲۰۱۸ به‌عنوان تبریز پایتخت جهان اسلام خبر داد.

بسته‌های تشویقی تبریز برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،صادق نجفی در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر کیش، با اشاره به بسته‌های تشویقی شهر تبریز برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری اظهار داشت: شهرداری تبریز با در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران این صنعت پر سود درصدد تسهیل و فراهم نمودن زمینه‌ها سرمایه‌گذاری  و رونق سازوکاری است تا از طریق آن بتواند زیرساخت‌های گردشگری این شهر تکمیل نماید.

    وی افزود: تبریز برای دو سال 2015 و 2016 به‌عنوان پایتخت نگارگری جهان اسلام خود را آماده می‌کند و از سویی اخیراً به‌عنوان پایتخت فرش جهان و به‌عنوان مرکز مهم این صنعت دستی و هنری معرفی‌شده است و نیز از طرف مجامع مردم‌نهاد سازمان ملل تبریز به‌عنوان شهر سالم زندگی موردتوجه قرارگرفته است.

    شهردار تبریز، با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، خاطرنشان کرد: با تلاش سازمان میراث فرهنگی کشور در اجلاس اخیر وزرای گردشگری جهان اسلام عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 به این شهر اعطا شد  و ایجاد مرکز دبیرخانه اطلس شهرهای جهان اسلام در تبریز که افتخار دارم به‌عنوان رییس اطلس شهرهای جهان اسلام نیز باشم.

    وی در بخشی از سخنان خود حضور تأثیرگذار در نمایشگاه‌های فرهنگی و گردشگری را از راهکارهای مهم در پیشرفت برنامه‌های گردشگری «تبریز 2018» عنوان کرد.

    نجفی نمایشگاه گردشگری کیش را فرصتی مغتنم برای ارائه بسته‌های گردشگری تبریز خواند و گفت: حضور پربار تبریز در این نمایشگاه, علاوه بر مخاطبان داخلی، در جلب نظر بازدیدکنندگان خارجی نیز قطعاً مؤثر واقع شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت