حضور طلاسازهای ایرانی و خارجی در نمایشگاه طلا اصفهان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه طلا در اصفهان با استقبال شرکت های داخلی و خارجی تولید کنندگان زیورآلات طلا همراه است.

حضور طلاسازهای ایرانی و خارجی در نمایشگاه طلا اصفهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از واحد مرکزی خبر، آخرین دستاوردهای  فنی صنعت طلا سازی کشور در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.
    رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر خبر داد: ثبت نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در تقویم نمایشگاه های دنیا، حضور شرکت های ایتالیایی در این دوره از نمایشگاه اصفهان در طول چند دهه گذشته در سطح کشور بی نظیر بوده است.  
    نمایشگاه صنعت طلا و جواهر اصفهان، بهترین نمایشگاه این حوزه در کشور است که در دوره های قبل بسیار موفق عمل کرده است.
    یازدهمین نمایشگاه صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی با حضور رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، رییس اتحادیه طلا و جواهر استان، رییس دبیرخانه فرصت های تجاری ایران و مالزی، رییس اتحادیه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان و مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان با برگزاری نشست خبری آغاز به کار کرد.

    به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در این نشست گفت: نمایشگاه صنعت طلا و جواهر اصفهان، بهترین نمایشگاه این حوزه در کشور است که در دوره های قبل بسیار موفق عمل کرده است.

    محمد کشتی آرای با اشاره به این که این نمایشگاه، انسجام خاصی در این صنف ایجاد کرده است، افزود: برگزاری نمایشگاه ها ضمن آشنا کردن همکاران صنفی و ایجاد ارتباط بخش های مختلف با یکدیگر، در پیشرفت تولیدات این بخش مؤثر خواهد بود.

    وی ادامه داد: شرکت در نمایشگاه های مختلف چه در داخل کشور و چه خارج از آن، به عنوان بازدیدکننده یا مشارکت کننده باعث تحول خاصی در صنعت طلای کشور می شود که نمونه این تأثیر را در نمایشگاه اصفهان می بینیم.

    رییس اتحادیه طلا و جواهر استان نیز در این نشست اظهار داشت: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، برترین نمایشگاه اصفهان است که با جا به جایی محل نمایشگاه اصفهان به محل دایمی و بین المللی که در حال احداث است، می تواند به برترین نمایشگاه خاورمیانه تبدیل شود.

    هوشنگ شیشه بران، استقبال شرکت های خارجی و برندهای حوزه ماشین آلات را نشانه قوت این نمایشگاه دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت