مدیرعامل شرکت نمایشگاه های چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری ۱۹ نمایشگاه سال آینده در چهارمحال وبختیاری

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های چهارمحال و بختیاری از برپایی ۱۹نمایشگاه تخصصی در استان در سال آینده خبر داد.

برگزاری ۱۹ نمایشگاه سال آینده در چهارمحال وبختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،محمد مسعودی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان افزود: این نمایشگاه ها در قالب نمایشگاه های تخصصی تکنولوژی نوین ساختمان، هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ، دومین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و خودروهای کلاسیک، دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی ایران و دومین نمایشگاه دام و طیور برگزار می شود.

    وی برگزاری نمایشگاه های پاییزه و بهاره عرصه مستقیم کالا، کتاب و محصولات فرهنگی، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون و نخستین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزئینی، نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و موبایل و دوربین، نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و نخستین نمایشگاه لوازم ورزشی و تجهیزات پزشکی را از دیگر نمایشگاه های سال آتی عنوان کرد.

    وی همچنین از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی استان و نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک استان به منظور معرفی ظرفیت های صنعتی و صادراتی خبر داد.

    مسعودی اضافه کرد: در حاشیه این دو نمایشگاه، کارگاه ها و برنامه های دیگر در زمینه معرفی محصولات صادراتی و تولیدات صنعتی استان با حضور مسوولان استانی، کشوری و سفرای اتاق های بازرگانی مشترک با کشورهای دیگر برگزار می شود.

    مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور اجرایی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری نیز با تبیین ظرفیت های صادراتی استان در حوزه های کشاورزی، محصولات لبنی، صنعت و صنایع دستی افزود: برای توسعه صادرات استان باید از ظرفیت های صادرکنندگان کلان استفاده شود.
    ملک محمد قربان پور افزود: برخی زیرساخت های صادراتی استان مانند وسایل حمل و نقل و صنایع بسته بندی ضعیف است با این وجود باید از ظرفیت های موجود بهره گیری شود.

    وی گفت: استان چهارمحال وبختیاری می تواند برخی نیازهای وارداتی کشور روسیه از جمله سیب زمینی، محصولات گلخانه ای و کشاورزی را تامین کند که رایزنی برای صادرات محصول به این کشور در حال پیگیری است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت