شرکت کنندگان جشنواره وب‌ و کسب‌وکار در بنگاه‌های صنعتی و تجاری با شاخص "خودارزیابی" برنده می شوند

عصر نمایشگاه- جشنواره وب‌ و کسب‌وکار در بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری با اهدافی نظیر ترویج توسعه فناروی در بخش تجارت تا بهره‌گیری از این فناوری همزمان با نمایشگاه الکامپ تهران که از ۳۰ تیر تا ۲ مرداد ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

شرکت کنندگان جشنواره وب‌ و کسب‌وکار در بنگاه‌های صنعتی و تجاری با شاخص "خودارزیابی" برنده می شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر نمایشگاه به نقل از ایانا، فرزاد اسماعیل‌زاده مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات که متولی برگزاری این جشنواره هم به شمار می‌رود با اشاره به زمان برگزاری مراسم افتتاحیه گفت: «امسال تصمیم گرفته‌ایم که مراسم افتتاحیه جشنواره را همزمان با شروع نمایشگاه الکامپ در پایان تیرماه برگزار کنیم. مستحضر هستید که وقتی به دنیای تجارت امروز نگاه می‌کنیم می‌بینیم 70درصدِ خرید‌های مردم از طریق موبایل انجام می‌شود و این مسئله، اهمیت حوزه آی‌تی را به ما یادآوردی می‌کند. بنابراین باید تلاش کنیم که تمام بخش‌های صنعت را با این عرصه آشنا کنیم و این‌گونه شرایط پیشرفت آن‌ها هم مهیا می‌شود.»
    جعفر اسکندریان، مدیرعامل سازه اطلاعات سامان حامی علمی و برگزارکننده این جشنواره نیز گفت: « تمرکز بسیاری از جشنواره‌ها روی برندگان است و همیشه افراد مدعی برای کسب عناوین برتر رقابت می‌کنند. اما ما با توجه به شاخص‌های ارائه‌شده در این جشنواره درپی آن هستیم که شرکت‌کننده‌ها به یک خودارزیابی برسند. همان‌طور که می‌دانید در جشنواره‌های مرسوم، معمولا عناوین برتر به کسانی می‌رسد که بیش ترین رای را کسب کرده باشند، اما این‌جا ما معیار و شاخص‌هایی را تعریف کرده‌ایم که مبنای انتخاب است و بر همین اساس برندگان معرفی می‌شوند.»


    اسکندریان در ادامه پیشنهاد کرد که بهتر است برگزارکنندگان این جشنواره سازوکار تشویقی مناسبی برای بنگاه‌هایی در نظر بگیرند که وضعیت مناسبی از نظر فعالیت در حوزه آی‌تی و کسب‌وکار الکترونیک ندارند.
    او افزود : «در همین بخش صنعت و تجارت، کسب‌وکارهایی داریم که در حوزه فعالیت در فضای مجازی، خوب کار نکرده‌اند. اگر ملاک ما صرفا تعیین برنده باشد، آن بنگاهی که خودش هم می‌داند در این عرصه حرفی برای گفتن ندارد و طبق شاخص‌های ارائه‌شده ما نمی‌تواند جزو رقبای اصلی باشد اصلا انگیزه‌ای برای شرکت در این جشنواره نخواهد داشت.»
    نمایشگاه الکامپ تهران از 30 تیر تا 2 مرداد 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره وب‌ و کسب‌وکار می‌توانند با مراجعه به غرفه سازه اطلاعات سازمان یا غرفه وزارت صمت ثبت‌نام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت