نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان قائمشهر خبر داد

برگزار نشدن نمایشگاه بهاره در شهرستان قائمشهر

عصر نمایشگاه- غلامرضا میرزایی نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان قائمشهر خبر داد: به دلیل استقبال زیاد متصدیان واحدهای صنفی کیف و کفش ، پوشاک ، مبل ، خواربار ، آجیل و... در شهرستان قائمشهر امسال نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد.

برگزار نشدن نمایشگاه بهاره در شهرستان قائمشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،غلامرضا میرزایی نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان قائمشهردر مورد عدم برپایی نمایشگاه بهاره خبر داد و گفت : به دلیل استقبال زیاد متصدیان واحدهای صنفی کیف و کفش ، پوشاک ، مبل ، خواربار ، آجیل و... در شهرستان قائمشهر امسال نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد.

    وی افزود: واخدهای صنفی قائمشهر در سطح شهر اجناس خود را به صورت فروش فوق العاده اعلام کردند و شهروندان محترم میتوانند اجناس خود را از کسبه های بازار تهیه کنند.

    میرزایی ادامه داد: ابتدا جهت برپایی نمایشگاه بهاره در قائمشهر ثبت نام بعمل آمد ولی در ادامه با جلساتی که اتاق اصناف برگزار کرد تا این لحظه مجوزی برای برپایی نمایشگاه بهاره صادر نشده است . تا به واحدهای صنفی بازار که فروش فوق العاده اعلام کردند احترام گذاشته شود و شهروندان کالای خود را از کسبه های دائمی شهر تهیه کنند.

    نایب رئیس اتاق اصناف اظهار داشت: واحدهای صنفی که از اتحادیه مربوطه مجوز فروش فوق العاده دریافت نموده اند موظفند با نصب بنر در سر درب فروشگاه و نصب برچسب قیمت روی کالا و همچنین صدور فاکتور برای مشتری اقدام به فروش نمایند ، مردم شریف قائمشهر می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، مراتب را با شماره تلفن 124 و 42225119 بازرسی و نظارت اطلاع رسانی نمایند

    در ادامه غلامرضا میرزایی در مورد دست فروشان هسته ی مرکزی شهر نیز بیان داشت : طبق اعلام شهرداری مقرر شد از ابتدای اسفند دستفروشان ازهسته مرکزی شهر به بازار الماس کفشگرکلا هدایت شوند که متاسفانه تاکنون اقدام جدی در این خصوص صورت نگرفته و برخوردی با دستفروشان نشده است .

    وی ادامه داد : امیدوارم هرچه زودتر این امر میسر شود و دستفروشان سازماندهی شده و در بازار الماس کفشگر کلا مستقر شوند تا مردم بتوانند راحت تر خرید نمایند و فشار ترافیکی هسته ی مرکزی شهر نیز کم شود .

    میرزایی در پایان اظهار داشت : از کلیه کسبه شریف و متدین شهرستان قائمشهر درخواست می شود تا در پاسخ به اعتماد مسئولین و اجازه اجرای طرح فروش فوق العاده ، نهایت سعی خود را در جلب رضایت مصرف کننده ، با عرضه کالای مرغوب در پایین ترین قیمت ممکن بنمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت