رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی تهران بیان کرد

افزایش توان و پویایی صنف با برگزاری نمایشگاه های بیشتر و تخصصی تر

عصر نمایشگاه- محمد خادم منصوری در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه در اصفهان اظهار داشت: خوشحالیم که این عنوان نمایشگاهی در تقویم نمایشگاهی اصفهان جای گرفته است؛ چرا که هر چه نمایشگاه های بهتر، بیشتر و تخصصی تری برگزار شوند، پویایی و توان صنف افزایش می یابد.

افزایش توان و پویایی صنف با برگزاری نمایشگاه های بیشتر و تخصصی تر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی تهران گفت: می توان گفت صد در صد دوچرخه های موجود در بازار کشور، وارداتی است.

    وی با اشاره به این که برگزار نشدن این نمایشگاه در سال های گذشته به دلیل عدم مطالبه از سوی فعالان این صنف بوده است، افزود: در یک نمایشگاه، باید تولیدکننده و وارد کننده در کنار هم فعالیت کنند و برگزاری این نمایشگاه ها نیز عاملی برای تقویت تولید در این صنف است. بنابراین هر چه چنین نمایشگاه هایی بهتر برگزار شود، به سود صنف دوچرخه و موتور سیکلت خواهد بود.

    رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی تهران، بیان داشت: در ایران تنها دو یا سه کارخانه فعال تولید دوچرخه وجود دارد که فعالیت محدودی دارند و تمامی برندهای موجود در بازار، وارداتی است.

    وی ادامه داد: صنعت موتور سیکلت ما نیز صنعت مونتاژ است و این صنف، یک صنف واردکننده است، در صورتی که معتقدیم پس از  برجام، می توان گام های مؤثری در این زمینه برداشت و با مشارکت شرکت های خارجی شاهد تولید و رونق در صنف دوچرخه و موتورسیکلت بود.

    رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی تهران با اشاره به این که موضوع استفاده از موتورسیکلت های برقی به جای موتورسیکلت های دیزلی و بنزینی در سطح شهر باید با مشورت انجمن ها و اتحادیه ها پیگیری شود و دولت این کار را به بخش خصوصی بسپارد، بیان داشت: موتورسیکلت های برقی با قیمت چهار تا پنج میلیونی، کیفیت پایینی دارند، بنابراین برای این اقدام باید موتور سیکلت های با کیفیت و دارای خدمات پس از فروش را برای استفاده در دسترس مردم قرار داد که قیمت هر یک از آن ها نیز 15 تا 20 میلیون تومان است.

    وی تصریح کرد: ممکن است مردم در مواجهه با این قیمت، رغبتی به خرید نشان ندهند و به دنبال همان موتور سیکلت های دیزلی و بنزینی قدیمی بروند و طرح شکست بخورد، بنابراین در این موضوع باید دولت وارد عمل شده و یارانه هایی به این بخش اختصاص دهد.

    گفتنی است نخستین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت، دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، تجهیزات و صنایع وابسته 13 اسفند ماه با حضور رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت و لوازم یدکی تهران، نایب رییس و اعضای این اتحادیه و همچنین رییس و اعضای اتحادیه اصفهان در محل برگزاری نمایشگاه‌ های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت و تا 16 اسفند در ساعات بازدید 15 تا 22 میزبان حضور علاقه مندان خواهد بود.

    شایان ذکر است ،در این نمایشگاه 30 مشارکت کننده از استان های اصفهان، سمنان، تهران، فارس و قم در فضایی به مساحت 3200 مترمربع به عرضه جدیدترین تولیدات این حوزه پرداخته اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت