افتتاح نمایشگاه مرکز پیمانکاری مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه مرکز پیمانکاری مشترک این شرکت و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق خبر داد.

افتتاح نمایشگاه مرکز پیمانکاری مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در افتتاح این نمایشگاه گفت: مدل توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی یکی از روشهای عمده توسعه صنایع کوچک و متوسط به ویژه در حوزه پیمانکاری صنعتی است.

    وی افزود: ایده اولیه ایجاد این مرکز در سازمان توسعه صنعتی ملل متحد موسوم به یونیدو از سال 1970 میلادی شکل گرفت و تا سال 1985 به شکل امروزی خود درآمد.
    وی ادامه داد: هدف این برنامه تقویت توانایی صنایع کوچک و متوسط برای افزایش تولید و اشتغالزایی آنها، به روزآوری فرآیندهای فنی و محصولات، بهبود قابلیت بین الملی آنها در جذب سرمایه گذاری و سفارش های خارجی، تشویق جایگزینی واردات و رشد صادرات محصولات تولیدی بوده است.
    مدی زاده مقدم عنوان کرد: ایجاد مرکز یا دفتر غیرانتفاعی برای برقراری ارتباط بین پیمانکاران اصلی و فرعی توسط سازمان های دولتی یا تشکل های بخش خصوصی از راهکارهایی است که می تواند در تولید و ارتقا محصولات صنعتی موثر باشد.
    وی اضافه کرد: بر این اساس پیمانکاران فرعی با مراجعه به سامانه مربوطه می توانند به معرفی ظرفیت ها و توانایی های خود بپردازند و پیمانکاران اصلی نیز از طریق آن مناسب ترین تامین کننده را برای رفع نیاز خود شناسایی نمایند.
    وی تأکید کرد: مهمترین ماموریت های این مرکز شناسایی، ایجاد و توسعه بازار، تسهیل ارتباطات کارفرمایان و پیمانکاران و توسعه فرآیند پیمان سپاری، ارتقا و توانمندسازی پیمانکاران صنعتی، الگوبرداری از نحوه فعالیت بنگاههای صنعتی کوچک و مناسب با کلاس جهانی برای افزایش توان رقابتی بنگاههای داخلی است.
    رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خدمات نظام مبادلات پیمانکاری فرعی به کارفرمایان صنعتی شامل مدیریت بانک اطلاعاتی پیمانکاران برای استفاده کارفرمایان، ایجاد شبکه ها و کنسرسیوم های صنعتی از بین اعضا، سازماندهی نمایشگاهها، نمایندگی های تجاری و بازرگانی، بازارهای داخلی و بین المللی برای اعضا، برگزاری رخدادهای صنعتی و مشاوره و آموزش است.
    در پایان گفتنی است مرکز مبادلات و پیمان کاری فرعی IRANSPX با هدف سهولت و دسترسی فعالان بخش صنعت و خدمات برای حضور متقابل پیمانکاران، کارفرمایان و شرکت ها با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در مشهد تاسیس شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت