رونمایی از مدل‌های جدید در نمایشگاه خودروی شیراز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه خودروی شیراز از امروز و با حضور بیش از ۵۵ شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار خواهد کرد. انتظار می‌رود چند خودروی جدید برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شوند.

رونمایی از مدل‌های جدید در نمایشگاه خودروی شیراز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیراز، در حالی از امروز آغاز به کار می‌کند که با حضور 55 شرکت خودروساز داخلی و خارجی، میزان مشارکت در این دوره نسبت به سال پیش 110 درصد افزایش یافته است. عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، با اعلام این مطلب که امسال نمایشگاه قطعات خودرو به‌صورت جداگانه و در تاریخی متفاوت برگزار خواهد شد، اعلام کرد:

    فضای اختصاص‌یافته به نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 90 درصد افزایش داشته است. تمامی شرکت‌های خودروساز داخلی و تمام خودروسازان خارجی که اجازه فعالیت در ایران را دارند، در نمایشگاه خودروی شیراز حضور خواهند داشت.
    طبق گمانه‌زنی‌ها، در این نمایشگاه تعدادی از شرکت‌های فعال در حوزه خودرو، برخی از اعضای جدید سبد محصولات خود را برای اولین بار رونمایی خواهند کرد. برخی از مهم‌ترین رویدادهای این نمایشگاه را به‌صورت خلاصه مرور می‌کنیم.

    شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی شرکت خودروسازی DS فرانسه، برای اولین بار در این نمایشگاه محصولات خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است مدل‌های DS3 ،DS6 و DS 5Ls در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته و امکان تست این خودروها برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

    شرکت آرین موتور پویا، نماینده میتسوبیشی ژاپن، در یکصدمین سالگرد تأسیس این شرکت با خودروهای لنسر و میراژ و شاسی‌بلندهای اوتلندر و ASX پا به این نمایشگاه خواهد گذاشت. امکان تست و رانندگی با خودروی اوتلندر نیز برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد بود.

    میتسوبیشی اوتلندر

    گروه صنعتی ایران خودرو نیز بعد از پیش‌فروش محصولات جدید خود شامل پژو 2008 و دنا پلاس، با دستی پر به شیراز آمده است. بدون شک یکی از غرفه‌های پرطرفدار این نمایشگاه مربوط به خودروی پژو 2008 خواهد بود. از طرف دیگر احتمال رونمایی از نسل جدید رنو کپچر که طی هفته‌های گذشته اولین محموله آن وارد کشور شده است؛ دور از انتظار نیست.

    پژو 2008

    گروه خودروسازی سایپا با در اختیار گرفتن فضایی بالغ بر 5500 متر مربع، محصولات مهم خود را به این نمایشگاه خواهد آورد. از جمله مهم‌ترین این خودروها می‌توان به سایپا کوییک، سراتو آپشنال، ساندرو استپ وی، خانواده برلیانس، گروه چانگان و گروه سیتروئن با خودروهای C4 و C6 اشاره کرد.

    سایپا کوییک

    کرمان موتور، به‌عنوان نماینده جک در ایران، برای اولین بار در این نمایشگاه از کراس‌اوور جدید این شرکت چینی با نام S3 رونمایی خواهد کرد. پیش از این اعلام شده بود که این خودرو هم‌زمان با نمایشگاه خودروی شیراز به‌صورت سراسری و با موعد تحویل مهرماه پیش‌فروش خواهد شد. قیمت احتمالی این خودرو 71 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.

    جک S3

    در بخش خودروهای سنگین نیز شرکت‌های مختلفی در این رویداد مهم شرکت می‌کنند. شرکت آریا دیزل، به‌عنوان نماینده کامیون‌های رنو تراکس در ایران، پس از رونمایی 3 محصول جدید رنو در هفته گذشته، حالا برای اولین بار تمامی مدل‌های C ،T و K را به شیراز خواهد آورد و در محوطه باز این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

    نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیراز به مدت 4 روز و از ٢٧ تا ٣۰ تیرماه، در محل نمایشگاه بین‌المللی این شهر برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت