۲ هدف حضور کانون کارگزاران بورس در نمایشگاه الکامپ

عصر نمایشگاه- مدیرآموزش کانون کارگزاران بورس با اهداف حضور کانون در نمایشگاه الکامپ را اعلام کرد.

۲ هدف حضور کانون کارگزاران بورس در نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  بورس پرس، احسان عامری مقدم هدف از حضور این کانون در نمایشگاه الکامپ را در دو حوزه محتوایی و فنی عنوان کرد و گفت: بررسی و بهره گیری از آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات و همچنین تبادل اطلاعات و آشنایی با شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات، در راستای بهبود کیفیت خدمات کانون و صنعت کارگزاری و از سویی دیگر نمایش توانمندی ها و دستاوردهای این کانون به ویژه در حوزه نرم افزارها و سامانه های آموزشی از جمله اهداف حضور در نمایشگاه الکامپ است.
    وی ادامه داد: در حال حاضر در شیوه های به‌روز و نوین آموزشی، استفاده از بسترهای فناوری اطلاعات ضروری و مهم است و نقش این صنایع در آموزش مدرن انکار ناپذیر است. از این رو، کانون در طی چند سال گذشته سامانه جامع آموزش کانون،سامانه تصحیح پاسخ نامه های آزمون و ایجاد بستر آموزش از راه دور (LMS) در این خصوص توسط واحد آموزش و واحد فناوری اطلاعات کانون طراحی و اجرا شده است.
    عامری ابراز امیدواری کرد، بهره گیری هر چه بیشتر از بسترهای فناوری اطلاعات در بازار سرمایه منجر به افزایش کارایی و کیفیت خدمات نهادهای مالی شود.
    بنابر این گزارش،نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
    در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه می شود و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و فناورانه فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت