براى نخستین بار؛

افتتاح نمایشگاه گروهى عکاسان استان بوشهر

عصر نمایشگاه- براى نخستین بار، نمایشگاه گروه ۴۰ نفره عکاسان بوشهر با عنوان «شهر من بوشهر» افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه گروهى عکاسان استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،این نمایشگاه از سوى انجمن عکاسان استان و در عمارت امیریه بوشهر برپا شده که در روز نخست مورد استقبال ده‌ها نفر از مشتاقان و علاقه‌مندان به هنر عکاسى قرار گرفت.

    یکى از عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت: انجمن عکاسان استان اخیراً تشکیل‌ شده و هر هفته جلسه‌ای با موضوعات مختلف هنر عکاسى دارد.

    مهدى خرمایى‌پور بیان داشت: نمایشگاه گروهى براى نخستین بار در بوشهر برپا شده و تقریباً 40 شرکت‌کننده دارد که از هر نفر یک اثر به نمایش گذاشته‌ شده است.

    وى ادامه داد: هدف از برپایى این نمایشگاه، معرفى بهتر جاذبه‌ها و دیدنی‌های بوشهر است.

    یکى دیگر از عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه با اشاره به استقبال خیلى خوب از این نمایشگاه در روز افتتاحیه اظهار داشت: مطمئناً در روزهاى آینده شاهد استقبال بیشترى از علاقه‌مندان به هنر عکاسى و بوشهر خواهیم بود.

    محمود خردبین گفت: از یک ماه پیش، برنامه‌ریزی‌های انجمن عکاسان براى برپایى این نمایشگاه آغاز شد و مشکل اصلى ما مکان برگزارى نمایشگاه بود که با همکارى شوراى اسلامى شهر بوشهر، عمارت امیریه براى این موضوع در اختیار انجمن قرار گرفت.

    وى افزود: از هر عکاس، پنج اثر وى به انجمن ارائه شد و پس از بررسی‌ها، از بین آثار هر نفر، یک عکس انتخاب شد تا در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرار گیرد.

    خردبین با اشاره به اینکه این نمایشگاه عکاسى تا روز بیستم اسفندماه دایر است، ضمن دعوت از مردم براى بازدید از نمایشگاه، اظهار امیدوارى کرد با حمایت مسئولان شهرى شاهد برپایى چندباره این نمایشگاه‌ها در طول سال باشیم تا بتوان جاذبه‌های گردشگرى و نقاط دیدنى بوشهر را هرچه بهتر و بیشتر معرفى کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت