تخفیف ویژه پگاه سیستم در بیست و سومین الکامپ

عصر نمایشگاه- شرکت مهندسی نرم‌افزار پگاه سیستم که از سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرده، در نمایشگاه امسال الکامپ به عرضه محصولات خود می‌پردازد.

تخفیف ویژه پگاه سیستم در بیست و سومین الکامپ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایسنا، شرکت مهندسی نرم‌افزار پگاه سیستم با هدف کمک به توسعه هوشمندی در مدیریت کسب و کار به طراحی شش محصول با نام‌های ساختار ویژه هلدینگ‌ها، سازگار ویژه شرکت‌های بزرگ و متوسط، سازیار ویژه شرکت‌های نوپا، راهکار ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شاهکار ویژه اصناف و فروشگاه‌ها و همیار (نرم‌افزار حسابداری همراه) پرداخته است.

    همچنین این شرکت با توجه به عمق و گسترش رقابت در دنیای امروز، نرم‌افزار ERPپگاه سیستم را طراحی کرده است.

    ERPپگاه سیستم، کاملا بومی و شامل ده‌ها نرم‌افزار با رویکرد بازار ایران و نیاز شرکت‌های ایرانی با بررسی ERPهای مطرح جهانی طراحی شده است.

    بر اساس اعلام پگاه سیستم، این شرکت با یکپارچگی بالای نرم‌افزارهای خود و گستردگی سبد محصولات توانسته است به راهکار جامع ERP ایرانی مانند نرم‌افزار حسابداری، CRM، برنامه‌ریزی تولید، نرم‌افزار انبار، نرم‌افزار دارایی ثابت، نرم‌افزار حقوق و دستمزد و نرم‌افزار بهای تمام شده برای شرکت‌های تولیدی دست یابد.

    ویژگی‌ها و امکانات ERPپگاه سیستم

    تنظیم دوره‌های بودجه، واقعی و برآورد و قابلیت انتقال اطلاعات بین آنها، دریافت اطلاعات حساب معین‌های هزینه بهای تمام شده از سیستم حسابداری، اطلاعات مهندسی شامل تعریف ایستگاه‌های کاری در هر مرکز هزینه، اطلاعات استاندارد مصرف مواد، تولیدات هریک از ایستگاه‌های کاری و ظریفت ایستگاه‌های کاری، قابلیت تعریف دوره‌های برای برآورد محاسبات بهای تمام شده خارج از دوره‌های بودجه و واقعی به منظور تجزیه و تحلیل حساسیت‌ها و گزارشات توجیهی اقتصادی و معرفی ماهیت هزینه‌ها، رفتار هزینه‌ها و مبلغ بودجه شده هریک از معین‌های هزینه در هریک از مراکز هزینه از امکانات ERP پگاه سیستم است.

    این شرکت به مشتریان خود در زمان نمایشگاه تا سقف 35 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

    بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ، 30 تیر تا 2 مرداد سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت