در آستانه سال نو ؛

گشایش نمایشگاه بهاره در اردبیل

عصر نمایشگاه- در آستانه سال نو و عید باستانی نوروز نمایشگاه بهاره امسال با تنوع خاص اجناس ارائه شده و بیشتر بها دادن به تولیدکنندگان داخلی از فردا در اردبیل گشایش می‌یابد.

گشایش نمایشگاه بهاره در اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بهاره در استان اردبیل اظهار کرد: این نمایشگاه که همچون سال‌های گذشته به مدت 10 روز دایر خواهد بود برای تولیدکنندگان استان و سایر مناطق فرصتی فراهم آمده تا اجناس خود را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در این نمایشگاه ارائه کنند.

    سید حامد عاملی افزود: قرار است تولیدکنندگان استانی با اولویت محصولات متنوع خود را با هدف تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام نوروز اعم از کیف، کفش، البسه، آجیل و خشکبار، شیرینی و سایر مایحتاج ضروری مردم در این ایام با تخفیف 20 تا 25 درصد ارائه کنند.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هم در سالن اصلی و هم فرعی بیش از 110 غرفه برپا شده و امکان خرید راحت در نوبت بعد از ظهر برای هموطنان فراهم می‌آید، گفت: نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 22 شب برای خرید مردم تدارک دیده شده که امیدواریم در آستانه سال نو مردم خرید خودشان را با قیمت مناسب از طریق این نمایشگاه‌ها انجام دهند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل فعالیت اکیپ‌های بازرسی و تعزیرات را برای نظارت بر عرضه محصولات بر قیمت تعیین شده یادآور شد و ادامه داد: در طول برگزاری این نمایشگاه اکیپ‌های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف در نمایشگاه حاضر خواهند بود و با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و سایر تخلفات صنفی با متخلفان برخورد خواهد شد.

    عاملی با بیان اینکه در کنار برپایی نمایشگاه سازمان جهاد کشاورزی، اقدام به توزیع میوه شب عید در روزهای پایانی سال می‌کند، افزود: در هفته پایانی اسفند ماه چادرهای عرضه میوه اعم از پرتقال و سیب با نظارت و دخالت مستقیم جهادکشاورزی و شهرداری‌ها انجام شده و مردم نیازمندی‌های خود را می‌توانند از این طریق تامین کنند.

    وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال بازار تحت کنترل شدید گشت‌های نظارتی و بازرسی است و هیچ بازاری حق ندارد بالاتر از مصوب اقدام به فروش نیازمندی‌های مردم در این ایام کند، یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر اصناف و کسبه از مولفه و شاخصه انصاف و رعایت حال محرومان برخوردار هستند امیدواریم با آرامش کامل و قیمت مناسب داد و ستد در این ایام به انجام برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت