دریافت ۴۰۰ اثر از سراسر دنیا برای نمایشگاه بین المللی سنگ ایران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران از ارسال ۴۰۰ اثر هنری از سراسر دنیا برای شرکت در بخش فرهنگی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات خبر داد.

دریافت ۴۰۰ اثر از سراسر دنیا برای نمایشگاه بین المللی سنگ ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایسنا , مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران از ارسال 400 اثر هنری از سراسر دنیا برای شرکت در بخش فرهنگی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات خبر داد.
    «بهنام نیکفر» گفت: سال گذشته و همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران مسابقه بین‌المللی کارتون، داستان کوتاه، عکس و خطاطی با موضوع سنگ به همت شرکت یکتا سنگ و با همکاری مسئولان محلات و نیم‌ور برگزار شد و در مراسم اختتامیه جوایز ارزنده‌ای به نفرات اول تا سوم اهدا شد.
    وی افزود: بلافاصله پس از پایان نمایشگاه نهم، مقدمات برگزاری مسابقه بین‌المللی با موضوع سنگ برای نمایشگاه دهم آغاز شد و آثار هنرمندان اعم از عکس، کارتون، خطاطی و داستان کوتاه در بخش مسابقه خبرگزاری سنگ ایران قرار گرفت تا مورد قضاوت بینندگان قرار گیرد. تاکنون برای این دوره از مسابقه 400 اثر از نقاط مختلف دنیا برای حضور در این مسابقه ارسال شده است.
    نیکفر طریقه انتخاب آثار برگزیده را رای مردمی عنوان کرد و گفت: اکنون اکثر مسابقات فرهنگی- هنری که در ایران برگزار می‌شود را مردم داوری می‌کنند و نفرات برگزیده با اتکا به رای مردم انتخاب می‌شوند. ما نیز از این روش استفاده کردیم و آثار هنری را در خبرگزاری سنگ قرار دادیم و ترتیبی اتخاذ کردیم که مردم بتوانند به این آثار رای دهند.
    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات افزود: برای برگزیدگان این دوره از مسابقه که همزمان با دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران برگزار می‌شود جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است. به5 نفر اول این مسابقه لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه و هر نفر مبلغ 2 میلیون تومان تعلق خواهد گرفت. تمامی هنرمندان کشور تا 31 شهریورماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به آدرسiranstonenews@gmail.com ارسال کنند تا این آثار در سایت سنگ ایران قرار گیرد و مردم به آنها رای بدهند.
    مدیر عامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در خاتمه گفت: روز 31 شهریور مجموع آرای هنرمندان شمارش می‌شود و نفرات برگزیده مشخص  و از آنها دعوت می‌شود تا در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران حضور داشته باشند و جوایز خود را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت