به همت شرکت «مدرن میتود» ؛

افتتاح دومین نمایشگاه موبایل و تکنولوژی اطلاعات در کابل

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه «موبایل و تکنولوژی اطلاعات» در کابل افتتاح شد.

افتتاح دومین نمایشگاه موبایل و تکنولوژی اطلاعات در کابل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،دومین نمایشگاه «موبایل و تکنولوژی اطلاعاتی» امروز به همت شرکت «مدرن میتود» در کابل افتتاح شد.

    «محمد ضیاء» رئیس شرکت مدرن میتود گفت: از طریق نمایشگاه‌ها می‌توانیم تولیدات خود را بهتر و بیشتر به جهانیان معرفی کنیم.

    وی افزود: شرکت مدرن میتود مصمم است تا فرهنگ نمایشگاه‌سازی را در افغانستان نهادینه کند که در این راستا تلاش‌های ثمربخشی انجام داده است.

    ضیاء با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه این نمایشگاه بتواند در رُشد اقتصادی افغانستان موثر واقع شود، تصریح کرد: حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در این نمایشگاه نشان دهنده علاقمندی افغانستانی‌ها و خارجی‌ها به سرمایه‌گذاری و تجارت در کشور است.

    برگزارکننده نمایشگاه موبایل و تکنولوژی اطلاعاتی در پایان سخنان خود از مردم افغانستان خواست تا از این نمایشگاه بازدید کرده و از تولیدات کشور خود آگاهی پیدا کنند و آن را مورد حمایت قرار دهند.

    در همین حال «سیدجان سعید» مدیر عامل «نوی کابل بانک» همزمان با بازدید از این نمایشگاه، گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند مردم را به برقراری نمایشگاه‌های دیگر و همچنین آگاهی و حمایت از تولیدات داخلی ترغیب کند.

    وی با تأکید بر اینکه دولت باید از برگزاری نمایشگاه‌ها در افغانستان حمایت کند گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند حمایت از بخش‌های خصوصی و اقتصادی در افغانستان به حساب آید.

    مدیر عامل «نوی کابل بانک» در ادامه سخنان خود با استقبال از روند مثبت استفاده از تلفن‌های همراه اعلام کرد که قرار است به زودی حقوق کارمندان دولتی از طریق تلفن پرداخت شود.

    وی افزود: «نوی کابل بانک» با شرکت‌های مخابراتی «افغانستان بیسیم» و «روشن» قراردادهایی را به امضا رسانده است که بنا داریم بر این اساس حقوق کارمندان از طریق تلفن همراه انجام شود.

    این نمایشگاه از تاریخ 16 تا 18 اسفند در مرکز تجارتی «داودزی» کابل میزبان علاقه‌مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت