نمایشگاه تخصصی تولید ملی با عنوان «ساخت ایران» افتتاح شد

عصر نمایشگاه- آیین افتتاحیه نمایشگاه تولید ملی و کالای ایرانی با عنوان «ساخت ایران» در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

نمایشگاه تخصصی تولید ملی با عنوان «ساخت ایران» افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایکنا، همزمان با چهارمین شب از دهه مبارک کرامت آیین افتتاحیه نمایشگاه تولید ملی و کالای ایرانی با عنوان «ساخت ایرانی» با حضور جمعی از هنرمندان و بازیگران، شب گذشته مصادف با 7 مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.
    در ابتدای این مراسم رضا گلشاهی از قاریان نوجوان و برجسته کشورمان با تلاوت آیات دلنشین کلام وحی فضای مراسم را نورانی کرد.
    در ادامه احسان اردکانی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ضمن تبریک ایام دهه مبارک و عرض خیر مقدم به حاضران، در خصوص برپایی نمایشگاه تولید ملی بیان کرد: به منظور حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی که خوشبختانه با اقبال از سوی شهروندان مواجه شده این نمایشگاه برای دومین سال متوالی برپا شده است.
    وی افزود: نمایشگاه امسال به صورت تخصصی و در راستای اشتغال‌زایی، کارآفرینی، راه انداختن چرخ اقتصاد و رفع بیکاری جوانان این مرز و بوم راه اندازی شده است.
    اردکانی ادامه داد: علاوه بر عرضه کالاهای ایرانی به تولیدات استان خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه به صورت خاصی توجه شده است.
    در ادامه حجت‌الاسلام مهدی مافی‌نژاد، از اساتید حوزه و دانشگاه مشهد در خصوص رموز خوشبختی از منظر حضرت رضا(ع) گفت: نماز اول وقت اولین کلید خوشبختی انسان است چراکه با یاد خدا هرگز هیچ فردی شقی و بدبخت نخواهد شد.
    این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص دومین کلید خوشبختی انسان افزود: احترام و نیکی به پدر و مادر از کلیدهای خوشبختی است و جوانان باید درصدد جلب رضایت و کسب دعا از محضر والدین خود باشند تا این پله از خوشبختی را طی کنند.
    وی ضمن توصیه به جوانان در خصوص مشورت با پدر و مادر در امر ازدواج به عنوان تصمیم مهم زندگی اظهار کرد: پدر و مادر فرشته‌هایی روی زمین هستند که دعای آنان انسان را به اوج رسانده و باید قدر آنان را در زمان حیات بدانیم.
    مافی‌نژاد جهاد در راه خدا را بر اساس فرموده حضرت رضا(ع) سومین کلید خوشبختی انسان برشمرد و گفت: در شرایط کنونی جهاد با نفس مصداق این فرمایش است که فرد با پا گذاشتن بر روی نفس و گذشتن از سلایق خود که مخالف اسلام است، می‌تواند به این کلید دست یابد.
    در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان و بازیگران کشورمان برگزار شد، حدیث فولادوند در جمع حاضران در خصوص برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در کشور گفت: متأسفانه کمتر در این خصوص نمایشگاه دایر شده و این اقدام در مشهد قابل تحسین است.
    وی با اشاره به اینکه این اقدام باعث تشویق مردم به مصرف کالای ایرانی می‌شود، افزود: ایرانی باید متناسب با فرهنگ بومی از کالای ساخت ایران استفاده کند.
    این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه ضمن تشکر از میهمان‌نوازی خانواده شهدای حاضر در این مراسم گفت: این عزیزان با وجود غمی که در دل دارند با چهره گشاده از از ما پذیرایی کردند.
    وی با بیان اینکه طرف قرارداد خانواده شهدا خداوند است، گفت: صبر خانواده شهدا به خاطر افتخاری است که از شهادت عزیز خود دارند.
    یادآور می‌شود، نورافشانی، اجرای قطعه ممنونم در وصف خدا توسط حامد محضر‌نیا، خواننده مشهور کشورمان، مداحی ذاکر اهل‌بیت(ع) سعید پور محمد و اجرای استند آپ کمدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت