معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بیان کرد

آماده‌سازی ۱۱۰ هزار مترمربع برای برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کشور

عصر نمایشگاه- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فازهای تکمیلی مجموعه بین‌المللی شهر آفتاب از طریق جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با محوریت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران اجرایی خواهد شد.

آماده‌سازی ۱۱۰ هزار مترمربع برای برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،علیرضا جاوید با بیان این مطلب افزود: در فازهای تکمیلی شهر آفتاب ساخت هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری و خدماتی و همچنین سایر سالن‌های نمایشگاهی در نظر گرفته شده است.

    معاون شهردار تهران درباره این که آیا با افتتاح فاز اول مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب امکان انتقال تمامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به این مجموعه وجود خواهد داشت، یا خیر؛ توضیح داد: با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کشور و خاورمیانه شناخته می‌شود، در نتیجه برای برگزاری چنین نمایشگاه بزرگی در مجموعه شهر آفتاب حدود 110 هزار متر مربع فضا به صورت سالن‌های دائمی و نمایشگاهی در نظر گرفته شده است که از این متراژ 60 هزار متر مربع از آن به صورت سالن‌های دائمی و مسقف و 50 هزار متر مربع نیز به صورت سالن‌های چادری خواهد بود.

    جاوید گفت :امیدواریم با آماده‌سازی این مجموعه برای برگزاری نمایشگاه کتاب و موفقیت در اجرای چنین نمایشگاه بزرگی مقدمات انتقال سایر نمایشگاه‌های بین‌المللی موضوعی شهر تهران نیز به شهر آفتاب فراهم شود.

    وی ادامه داد: برآوردهای ما نشان می‌دهد که با تکمیل و بهره برداری از فاز اول؛ این مجموعه کشش لازم برای اجرای سایر نمایشگاه‌های بین‌المللی را خواهد داشت.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان این که در فاز اول شهر آفتاب سه سالن نمایشگاهی مسقف در این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید، یادآور شد: سالن‌های نمایشگاهی شهر آفتاب سازه‌های فاخری دارند. به گونه‌ای که دو سالن بزرگ این مجموعه با دهانه 60 و 80 متری، به عنوان سالن‌های این مجموعه محسوب می‌شوند که به همراه سالن ملل که قابلیت برگزاری همایش‌های جانبی نمایشگاهی را دارد؛ امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی بزرگ را فراهم کرده است.

    علیرضا جاوید تأکید کرد: در حال حاضر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به همراه سازمان زیباسازی در حال پیگیری برای نصب چادرهای نمایشگاهی مورد نیاز در این مجموعه هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت