مدیر عامل شرکت آوای تحریر:

کیفیت چاپ محصولات ما پایدار است

عصر نمایشگاه- نمایشگاه لوازم التحریر که از ۴ تا ۷ مرداد در پارک گفتگو برگزار شد بهانه‌ای بود تا با شرکتی به نام آوای تحریر آشنا شویم که در تولیدات نوشت‌افزار و چاپ روی پلیمر به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. در این راستا با "محمد حسین الهی " مدیر عامل این شرکت به گفتگو نشسته‌ایم.

کیفیت چاپ محصولات ما پایدار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایپینا ؛ مدیر عامل شرکت آوای تحریر گفت: محمد حسین الهی هستم مدیرعامل این شرکت و از سال 70در زمینه تولید نوشت افزار فعالیت دارم.

    وی در خصوص چاپ روی پلیمر به عنوان یکی از خلاقیت‌های این شرکت عنوان کرد: تقریبا سه سال پیش بود که ما دستگاهی را به منظور این نوع چاپ خریداری کردیم. زمانی که دستگاه نصب شد بر خلاف تصور با مشکلات بسیاری مواجه شدیم که یکی از مهمترین آن‌ها پاک شدن رنگ از جسم چاپی بود به این صورت که زمانی که شیء در دست نگه داشته می‌شد رنگ آن به صورت کامل از بین می‌رفت.


    الهی در ادامه افزود: خوشبختانه با وجود مشکلات عدیده توانستیم این معضل را با همکاری و به کمک متخصصین شیمی و ساختن ماده‌ای به عنوان محافظ، رفع کنیم به طوری که در حال حاضر اگر چاقو هم روی کار کشیده شود رنگ آن از بین نخواهد رفت بنابراین ما توانستیم به کمک این دوستان به آن نقطه دلخواه برسیم.


    مدیر عامل شرکت آوای تحریر گفت: ما در حال حاضر در فناوری، به ساخت جوهری رسیدیم که دوام آن بسیار بالا است و در واقع کیفیت آن تا حدی است که می‌توان به جرات گفت در طول زمان به هیچ عنوان از کیفیت چاپی آن کاسته نخواهد شد.


    وی با اشاره به بومی سازی این تکنولوژی اظهار داشت: از این فناوری نه تنها در تولید نوشت افزار بلکه در زمینه‌های متفاوتی استفاده شده است. برای مثال از این فناوری برای چاپ بر روی سرویس‌های نوزادی تا کالاهای خواب بهره گرفته شده است.


    الهی در ادامه افزود: ما طی یک دوره‌ی 6 ماهه موفق به فراهم ساختن شرایطی شدیم که می‌توانیم با استفاده از این دستگاه، چاپی را انجام دهیم که مورد مشابه آن در ایران دیده نشده و بی نظیر خواهد بود.


    وی در پایان عنوان کرد: آوای تحریر بالغ بر 400 آیتم کالا تولید می‌کند که بخشی از آن شامل خط‌کش‌ و شابلون است که ما در این زمینه هم موفق شدیم از موادی استفاده کنیم که علاوه بر  نشکن بودن (ژله‌ای نیست)، سرطان زا هم نیست.

    مدیر عامل شرکت آوای تحریر با اشاره به وجود مواد سرطان‌زا در نوشت افزارهای وارداتی عنوان کرد: محصول ما دارای مجوز صنایع غذایی و دارویی و همچنین سیب سلامت است که بهداشت آن را تضمین می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت