هم زمان با اولین روز فعالیت غرفه ایران ؛

نکوداشت ابوالحسن نجفی در نمایشگاه کتاب پاریس

عصر نمایشگاه- مراسم نکوداشت مرحوم ابوالحسن نجفی همزمان با روز افتتاحیه و در اولین روز فعالیت غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پاریس ۲۰۱۶ برگزار می شود.

نکوداشت ابوالحسن نجفی در نمایشگاه کتاب پاریس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مراسم نکوداشت ابوالحسن نجفی هم زمان با اولین روز فعالیت غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پاریس، روز پنجشنبه 27 اسفند برابر با 17 مارس برگزار خواهد شد.

    این نکوداشت همزمان با نشست "ضرورت نگاه نو به ادبیات کلاسیک فارسی در عرصه جهانی" از ساعت 17:30 تا 19 در محل خانه فرهنگ ایران با حضور احمد سمیعی گیلانی، حسین معصومی‌همدانی، علی اصغر محمد خانی، ژاله آموزگار، امیر مسعود شهرام نیا، احمد شاکری و... برگزار می شود.

    از دیگر برنامه های غرفه ایران در اولین روز نمایشگاه دیدار و گفت و گو با نویسندگان و محققان ایرانی و فرانسوی است که با دعوت با حضور مدعوین از ساعت 11:45 تا 12:30 انجام می گیرد. برنامه های روز اول فعالیت غرفه ایران با مشارکت خانه فرهنگ ایران در فرانسه، شهرکتاب و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران انجام خواهد شد.

    موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران با نمایش حدود 600 عنوان کتاب در غرفه ای به مساحت 40 متر مربع به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب پاریس شرکت می کند.

    گفتنی است ،داستان خوانی ادبیات معاصرایران،نشست نوروز و تاریخ اساطیر ایران، دیدار و گفت وگو با ناشران ایرانی و فرانسوی به همراه نشست آسیب شناسی نشر و ترجمه آثار ایرانی و فرانسوی، قصه گویی و شعرخوانی، برنامه های ویژه سال نو، کارگاه خوشنویسی و نستعلیق،برنامه های روز ایران شامل ضیافت ایرانی به همراه برنامه های ویژه به مناسبت شروع سال نو، موسیقی سنتی ایرانی و نمایشگاه عکس درغرفه ایران برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است ،معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران برای حضور در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت های چاپ و نشر کشور از جمله برنامه هایی است که در غرفه ایران دنبال خواهد شد.

    نمایشگاه کتاب پاریس از تاریخ 27 اسفند تا 1 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت