با حضور سفرای کشورها؛

کاشت ۱۵۰ نهال در نمایشگاه شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- با حضور سفرای کشورهای مختلف و مسئولان شهری، ۱۵۰ نهال در مجتمع فرهنگی ـ نمایشگاهی شهر آفتاب کاشته شد.

کاشت ۱۵۰ نهال در نمایشگاه شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،صبح امروز با حضور 150 نفر از سفرای کشورهای مختلف، 150 نهال در مجتمع فرهنگی ـ نمایشگاهی شهر آفتاب کاشته شد.

    در این مراسم علاوه‌بر سفرای کشورها، مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران و شهرام گیل‌آبادی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

    در این مراسم گیل‌آبادی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به آیین درختکاری (تهران، جهان شهر دوستی» اظهار داشت: طبق سنوات گذشته این مراسم با حضور سفرای کشورهای مختلف برگزار شد که این برنامه ایجاد قرابت فرهنگی و پیوندهای دوستی بین کشورها به واسطه کاشت درخت می‌کند.

    وی تصریح کرد: این برنامه هر ساله به همت سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و با همکاری سازمان‌های بین‌المللی و سفارتخانه‌ها در تهران انجام می‌پذیرد.

    گیل‌آبادی تصریح کرد: این برنامه با هدف گسترش فضای سبز در تهران برگزار می‌شود که تمام سازمان‌های بین‌المللی و سفارتخانه‌ها هر کدام به کاشت درخت با پرچم کشور خود می‌‌پردازند.

    وی بیان داشت: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، نهال‌هایی که امروز در مجتمع فرهنگی ـ‌ نمایشگاهی شهر آفتاب کاشته شده است، قرار است به جایگاهی ثابت با پلاک و پرچم هر کشور تبدیل شود.

    به گزارش فارس، مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران بیان داشت: در حال حاضر 40 هکتار از نمایشگاه زیر بار فضای سبز رفته است که درختان با گونه‌های سازگار در این نمایشگاه کاشته شده است.

    وی گفت: تا پایان سال جاری فضای سبز نمایشگاه تکمیل خواهد شد، ضمن اینکه برنامه‌ای نیز در محور شهر آفتاب تحت عنوان کمربند فضای سبز، به مساحت حدود 60 هکتار اضافه خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت