نخستین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی سرامیک (CeramTech) کشور همزمان با چهارمین کنگره کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال کشور در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از موج,  اولین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی سرامیک (CeramTech) کشور از 15 تا 18 شهریور ماه همزمان با چهارمین کنگره کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال کشور در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

    همزمانی این دو رویداد و حضور کارشناسان صنعت سرامیک دنیا از جمله اساتید دانشگاه بولونیا، مرکز تحقیقات سرامیک بولونیا و تنی چند از متخصصین حرفه‌ای صنعت کاشی و سرامیک کشور از جمله اساتید انجمن سرامیک ایران، بار علمی و تحقیقاتی این نمایشگاه را قوت داده و ابعاد تخصصی ویژه‌ای به این نمایشگاه خواهد بخشید.

    کنگره کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال کشور در سه دوره گذشته در تهران برگزار شده و امسال برای اولین بار میزبانی خود را به اصفهان سپرده است؛ نخستین میزبانی اصفهان از این رویداد که مهم‌ترین رویداد کشور در صنعت کاشی و سرامیک محسوب می‌شود و همچنین رایزنی‌های انجام شده برای برگزاری همزمان این رویداد با اولین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان، فرصت بسیار قابل توجهی است که پس از ماه‌ها هماهنگی و مذاکره برای شهر اصفهان حاصل شده است.

    دیگر نکته حائز اهمیت در برگزاری این نمایشگاه این است که نمایشگاه سرامیک بر تکنولوژی حوزه سرامیک تمرکز داشته و با نمایشگاه کاشی و سرامیک که در سال‌های گذشته در اصفهان برگزار می‌شد، متفاوت است.

    هدف مهم برپایی این نمایشگاه، انتقال علم، تکنولوژی و فناوری این حوزه است؛ از این رو نمایندگان کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و اسپانیا به عنوان کشورهای مهم و تأثیرگذار این صنعت، در این نمایشگاه حضور مستقیم دارند.

    همچنین حضور بیش از 40 واحد تولیدی موفق کاشی و سرامیک کشور، این نمایشگاه را به رویدادی اثرگذار تبدیل خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود میزبان تعداد زیادی از متخصصین و صنعتگران سراسر کشور باشد.

    با توجه به تعدد برندهای کاشی و سرامیک و کارخانه‌ها مطرح این حوزه در دو استان یزد و اصفهان و هم‌جواری این دو استان، نیاز به برگزاری این نمایشگاه به شدت احساس می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت