مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد: حضور حداکثری برندهای خودرویی در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: یکی از مزیت‌های مهم هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، حضور حداکثری برندهای خودرویی در این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد: حضور حداکثری برندهای خودرویی در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» ،  احسان ارکانی با اشاره به برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی، در قالب هزار و 500 غرفه و در فضایی به مساحت 18 هزار مترمربع برپا می‌شود که علاوه بر سالن‌های مسقف، بخشی از فضای باز نیز به این نمایشگاه اختصاص‌یافته است.
    وی ادامه داد: 60 شرکت نماینده از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا و لهستان به ارائه آخرین دستاوردهای خود در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد می‌پردازند.
    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه گفت: خودرو، روغن‌موتور، تجهیزات موتوری، بدنه و لاستیک اتومبیل، دزدگیر، تجهیزات برقی اتومبیل و صنایع وابسته ازجمله زمینه‌های فعال در این نمایشگاه است.
    ارکانی اما به کاهش 10 درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه خودرو امسال نسبت به نمایشگاه سال گذشته نیز اشاره و اظهار کرد: بااین‌وجود، نمایشگاه امسال به لحاظ متراژ با نمایشگاه سال گذشته برابری می‌کند و فضای 18 هزار مترمربعی به هفدهمین نمایشگاه خودرو اختصاص‌یافته است.
    وی خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های مهم نمایشگاه امسال، حضور حداکثری برندهای خودرویی همانند گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، آرین دیزل پایا، سپاهان فیلتر، گروه خودروسازی آذهایتکس، مارال صنعت جاوید، رامک خودرو، عظیم خودرو، نگین خودرو ایرسا، اروم صنعت سامان، مجتمع صنعتی ماموت، کارمانیا، نفیس دیزل لوتوس، گروه بهمن، کرمان موتور، صنایع مدیا موتورز کیش، آرین موتور پویا، ثمین خودرو البرز، جهان نوین آریا و مایان فولاد است.
    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد بابیان اینکه نمایشگاه‌های خودرو در سراسر جهان مکانی برای معرفی و عرضه جدیدترین محصولات هستند، تأکید کرد: ازآنجایی‌که نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مشهد چندین سال است که به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود، به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو و قطعات در سطح کشور شناخته‌شده است و یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود.
    ارکانی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه‌های خودرو گفت: معمولاً خودروسازان بزرگ دنیا، خودروهای جدید خود را در نمایشگاه‌های خودرو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند و نمایشگاه‌ها را محلی برای ارائه و معرفی محصولات جدید خود می‌دانند که این امر به‌خوبی اهمیت نمایشگاه‌های خودرو را نمایان می‌کند.
    گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از 16 تا 20 مردادماه و از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت