با نمایش آثار۱۱ هنرمند؛

افتتاح نمایشگاه سالانه گالری اثر

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سالانه گالری اثر با نمایش آثار۱۱ هنرمند با سابقه کشور در این گالری آغاز شد.

افتتاح نمایشگاه سالانه گالری اثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،واپسین نمایشگاه گالری اثر با مروری بر آثار هنرمندان این گالری 16 اسفندماه افتتاح شد.

    گفتنی است ،در این نمایشگاه از میان آثاری که هنرمندان ثابت و میهمان این گالری در سال 1394 خلق کرده‎اند، یک اثر در معرض دید علاقه‌‏مندان به هنرهای تجسمی قرار گرفته است.

    همچنین محمدحسین عماد، احمد مرشدلو، مجتبی تاجیک، ایمان افسریان، سمیرا علیخان زاده، علیرضا آدم بکان، رکسانا منوچهری، پیام مفیدی، الهه حیدری و رضا عظیمیان هنرمندانی هستند که آثار آنان در این نمایشگاه روی دیوار رفته است.

    از محمد حسین عماد حجمی از چوب و فلز از مجموعه "جفت" در این نمایشگاه حضور دارد، از احمد مرشدلو تابلوی 10 لت "طنین سکوت" به نمایش گذاشته شده است. از مجتبی تاجیک نیز یکی از نقاشی‎های مجموعه "ممهور" برای این نمایشگاه انتخاب شده است. از سمیرا علیخان‌زاده نیز یکی از نقاشی‎های ترکیبی با آینه که او در سال 2015 آن را خلق کرده است در این نمایشگاه روی دیوار رفته است.

    رکسانا منوچهری نیز یک نقاشی ترکیب شده با آینه و پلکسی با عنوان "معما" را به این نمایشگاه آورده است. از ایمان افسریان نقاش معاصر نیز یکی از آثار مجموعه "بربساطی که بساطی نیست" برای این نمایشگاه انتخاب شده است. علیرضا آدم بکان نیز یکی از تابلوهای مجموعه "اَسَر" را در این نمایشگاه دارد. همچنین از بابک روشنی ‏نژاد تابلویی از مجموعه "تاریخ را فاتحان نمی‏‌نویسند" در این نمایشگاه روی دیوار رفته است. از پیام مفیدی، الهه حیدری و رضا عظیمیان نیز آثاری بدون عنوان از مجموعه‎های جدید این هنرمندان در این نمایشگاه روی دیوار رفته است.

    شایان ذکر است ،نمایشگاه سالانه گالری اثر تا 23 اسفند ماه به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی، خیابان برفروشان پلاک 16 ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت