معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس خبرداد:

شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت استان فارس برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت استان فارس، سه شنبه هفدهم مرداد ماه کار خود را آغاز می کند.

شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت استان فارس برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، یداله رحمانی اظهار داشت: در این نمایشگاه فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستگاه های اجرایی در زمینه های مختلف نرم افزار و سخت افزارهای رایانه ای، تجهیزات ارتباطی، زیرساخت و اینترنت، اپلیکیشن های موبایل، تبلت، آموزش و خدمات دولت الکترونیک، حضور خواهند یافت.
    وی با بیان این که یکی از ویژگی های شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت استان فارس، حضور کسب و کارهای اینترنتی و رسانه های دیجیتال به طور فزاینده در نمایشگاه بوده است، افزود: از برنامه های جانبی این نمایشگاه برای پرورش و ظهور خلاقیت های جوانان، می توان به مسابقه ملی سازه ماکارونی، مسابقات آزاد رباتیک، مسابقات بازیهای رایانه¬ای پایتخت جوانان اسلام، تور نوآوری و رویداد فن بازار، اشاره کرد.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با اشاره به این که در مدت زمان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت، سمینارها و کارگاههای علمی نیز پیش بینی شده است، گفت: سمینار "طراحی صنعتی و نقش آن در توسعه بازار" و نیز سمینار "تکنیک های مذاکره فروش و زنده باد مشتری شاکی" به صورت رایگان جهت علاقمندان در محل نمایشگاه، در سالن فرهنگ برگزار می شود.
    رحمانی با بیان این که در راستای مشارکت بیشتر و بهتر متقاضیان دراین نمایشگاه، از چندماه قبل استانداری فارس حمایت خود را از الکامپ و تلکام فارس آغاز کرده است، اظهار داشت: به صورت خاص مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری نسبت به همکاری با مجری نمایشگاه و جلب حمایت و مشارکت سازمان ها، بانک ها و شرکت های بزرگ جهت حضور در نمایشگاه پیگیری های لازم را انجام داده است.
    وی ادامه داد: در این خصوص جلسات متعددی با دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دولتی و همچنین کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان برگزار و از همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه ها نیز بهره گرفته شده و مکاتبات لازم با مراجع ذیربط انجام پذیرفته است.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با مجری نمایشگاه مقرر شد جهت حضور مجموعه های مختلف با در اختیار قرار دادن فضای لازم به متقاضیان و دستگاههای اجرایی برای ارائه توانمندی های خود و جلب مشارکت هر چه بیشتر مخاطبان و شهروندان، اقدامات لازم انجام پذیرد.
    رحمانی گفت: شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت می تواند فرصت مناسبی برای شرکت ها، موسسات، سازمان ها و کلیه فعالین حوزه فناوری اطلاعات به ویژه شرکتهای دانش بنیان جهت ارائه توانمندی ها و ایجاد بستر لازم در مسیر رشد و توسعه مجموعه خود باشدکه در صورت عملکرد مناسب آنها، رشد مطلوب اقتصادی استان را در پی خواهد داشت.
    وی افزود: شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت جهت بازدید کنندگان از هر قشر از جمله نیروهای سازمانی، بخش خصوصی و دانشجویان هم فرصتی مناسب است تا بتوانند با تکنولوژی های روز و توانمندی های بومی استان آشنا شده و نیازشان را جستجو و ایده ها و پیشنهاداتشان را به اشتراک گذارند.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اظهار داشت: با توجه به رشد قابل توجه سرمایه گذاری در زمینه IT و موقعیت ویژه استان فارس به عنوان یکی از قطب های صنعت الکترونیک در کشور، حضور سرمایه گذاران این صنعت نیز می تواند موجب تسهیل در فرآیند تولید، خدمات و اشتغال پایدار در استان گردد.
    گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام و چهارمین نمایشگاه موبایل و تبلت در مساحتی بالغ بر 17هزار متر مربع از 17 لغایت 20 مرداد ماه از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان میزبان علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت