فرماندار خرم آباد بیان کرد

ممنوعیت برپایی نمایشگاه بهاره بدون استعلام ازاداره بهداشت

عصر نمایشگاه- فرماندار خرم آباد گفت: صدور هر مجوزی جهت برپایی نمایشگاه بهاره بدون استعلام ازاداره بهداشت شهرستانی ممنوع بوده و این امر مستلزم طی کردن مراحل قانونی است.

ممنوعیت برپایی نمایشگاه بهاره بدون استعلام ازاداره بهداشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،حبیب اله خجسته پور در جلسه ی شورای سلامت شهرستان خرم آباد اظهار داشت:دستگاه های نظارتی بر کالاهایی که در ایام پایان سال در نمایشگاه های بهاره وکسبه های سیار ارائه می شود نظارت داشته باشند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد.
    وی ادامه داد: بازرسان سازمان های متولی در امر نظارت باید آموزش های لازم را فرا گرفته تا عمل نظارت را به درستی انجام دهند.
    فرماندار خرم آباد با اشاره فعالیت کسبه سیار در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های مسئول در این زمینه نسبت به ساماندهی این کسبه اقدام کنند تا ضمن جلو گیری از ارائه کالای نامرغوب و بی کیفیت جلوی سوء استفاده های بعدی گرفته شود.

    وی در ادامه افزود: با توجه به پتانسیل بالای آبشار بیشه و مسافران نوروزی جهت بازدید در این منطقه می بایست شبکه بهداشت سپیددشت و بخشداری پاپی ضمن تبلیغ آب سالم در خصوص حمل و دفع پسماندها برنامه ریزی لازم را به عمل آورند.
    وی اظهارکرد: مهم برشمردن موقعیت آبشار بیشه در جذب توریست به خصوص در ایام نوروز باید مورد توجه قرار گرفته ومسئولان تلاش لازم رابرای بهداشت محیط وامکانات رفاهی این منطقه تلاش کنند.

    فرماندار خرم آباد نظارت بازرسان شبکه بهداشت را ضروری خواند و گفت: بازرسان شبکه بهداشت با همکاری محیط زیست ،بخشداری پاپی و نیروی انتظامی علاوه بر ممانعت از حضور فروشندگان دوره گرد در معرفی ظرفیت های جذب توریست در استان و شهرستان خرم آباد تمام تلاش خود را بنمایند.

    خجسته پور در این جلسه خواستار نظارت و بازرسی هر چه بیشتر شبکه بهداشت شهرستان در محل ستادهای اسکان مسافرین نوروزی شد
    وی بیان کرد:در این جلسه با همکاری آموزش وپروش وشهرداری خرم آباد امکانات رفاهی جهت اقامت مهمانان نوروزی در مدارس وپارک های شهر خرم آباد، آبشار بیشه، وجمع آوری وساماندهی مراکز عرضه دام زنده در ورودی های شهر تصمیماتی گرفته شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت