نمایش توانمندی‌های ۷۰ شرکت در هشتمین نمایشگاه خودروی زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: ۷۰ شرکت قطعات یدکی دستاوردهای خود را در هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و نمایشگاه قطعات یدکی، نیرو محرکه و تجهیزات وابسته زنجان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش توانمندی‌های ۷۰ شرکت در هشتمین نمایشگاه خودروی زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از فارس ؛ محمد فاطمی  اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و نمایشگاه قطعات یدکی، نیرو محرکه و تجهیزات وابسته در زنجان برگزار می‌شود.
    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو توسط شرکت «پیام‌نگاران فاطر» برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه در فضای عمومی 7 هزار متر مربع و متراژ حدود 4 هزار متر مربع غرفه‌بندی شده است.
    سرپرست سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور،رامک خودرو، بهمن موتور، شرکت نت- لیدی نیرو محرکه و متین خودرو در این نمایشگاه حضور دارند، اضافه کرد: 70 شرکت تولیدکننده قطعات یدکی از استان‌های تهران و خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، البرز، اردبیل، مازندران و زنجان دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.
    فاطمی با بیان اینکه خودروهای کلاسیک و قدیمی که دیدن آنها برای مردم جذابیت ویژه‌ای دارد، در هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و نمایشگاه قطعات یدکی، نیرو محرکه و تجهیزات وابسته زنجان به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: این نمایشگاه 24 تا 28 مردادماه سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.
    وی ساعت بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و نمایشگاه قطعات یدکی، نیرو محرکه و تجهیزات وابسته در زنجان را 16 تا 22 اعلام کرد و یادآور شد: علاقمندان می‌ِتوانند برای بازدید از نمایشگاه حضور داشته باشند.

    *ششمین نمایشگاه چوب در زنجان برگزار می‌ِشود
    سرپرست سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه همزمان با هفتم تا دهم شهریورماه سال‌جاری نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، سم، کود، نهال و نهاده‌ها در استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: 13 تا 17 شهریور دو نمایشگاه هم برگزار می‌شود.
    فاطمی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه چوب، یراق‌آلات و ماشین‌آلات وابسته و ششمین نمایشگاه جهیزیه در استان زنجان، یادآور شد: همزمان با 25 تا 31 شهریورماه نیز چهار نمایشگاه مختلف در کاسپین زنجان دایر خواهد شد.
    وی از برگزاری سومین نمایشگاه تجهیرات آموزشی، کمک آموزشی و لوازم‌التحریر، سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، سومین نمایشگاه ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد، لباس، پوشاک در زنجان خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت