برگزاری اولین همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت شیراز در بهمن ماه سال جاری

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس از برگزاری اولین همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت شیراز در بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: برگزاری این همایش نقش موثری در جذب موسسات و شرکت های فعال سرمایه گذاری در حوزه سلامت و ارائه طرح‌های پژوهشی عملی خواهد داشت.

برگزاری اولین همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت شیراز در بهمن ماه سال جاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس شاپور رستمی؛ معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در جلسه گردشگری سلامت گفت: توسعه گردشگری سلامت می تواند افزون بر استفاده بهینه از سرمایه های داخلی، به عنوان راهبردی مهم در راستای افزایش درآمد ارزی کشور و تقویت اقتصاد ملی شناخته شود.
    رستمی به اهتمام ویژه استانداری برای حمایت از حوزه گردشگری سلامت اشاره کرد و افزود: ما نباید منتظر بمانیم تا توریست به شهر ما و کشور ما مراجعه کند، عرصه جهانی به یک عرصه رقابتی تبدیل شده و بر همین اساس ما باید در حوزه جذب توریست برنامه ریزی کنیم.
    معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس از برگزاری اولین همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت شیراز در بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: برگزاری این همایش نقش موثری در جذب موسسات و شرکت های فعال سرمایه گذاری در حوزه سلامت و ارائه طرح‌های پژوهشی عملی خواهد شد.
    رستمی ساختار و چهارچوب کلی گردشگری سلامت در فارس بسیار تاثیرگذار دانست و ادامه داد:  با مدیریت زمان و بررسی مسائل و نیازسنجی حوزه سلامت باید به گونه‌ای وارد عمل شویم تا بنحو مطلوب این مهم محقق شود.
    معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس اضافه کرد: به منظور بهره کامل از این رویداد مهم باید برنامه ریزی و هدفگذاری دقیقی صورت گیرد تا نتیجه و خروجی مناسبی داشته باشد.
    رستمی به حضور بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت اشاره کرد و افزود: باید هماهنگی نزدیک بین دو بخش دولتی و خصوصی شکل بگیرد و اجازه ندهیم واسطه ها در بخش گردشگری سلامت فعالیت‌های خود را ادامه دهند.
    معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در بخش دوم سخنان خود سند چشم انداز را بالاترین سند استان دانست و افزود: تمام اسناد توسعه استان فارس باید به این سند توجه داشته باشند.
    رستمی ابراز داشت: سند چشم انداز گردشگری سلامت، بهترین نقشه راه و سریع‌ترین راه برای پیشرفت در حوزه سلامت است.
    معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در پایان تدوین سند راهبردی گردشگری سلامت در استان را نیازمند نگاه موسع تر و جامع بینانه تر دانست و اظهار داشت: ایجاد تسهیلات و خدمات رفاهی، استاندارد سازی امکانات و خدمات، اطلاع رسانی و بازاریابی فعال و دیپلماسی علمی و اقتصادی نقش مهمی در تحقق اهداف چشم انداز حوزه سلامت خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت