نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در شیراز گشایش یافت

عصر نمایشگاه- همزمان با گرامیداشت هفته صنایع کوچک، نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در شیراز مشتمل بر ۱۶ غرفه گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در شیراز گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایرنا ؛در این نمایشگاه واحدهای برگزیده صنایع کوچک فارس به ارائه توانمدی های خود پرداخته اند.
    دراین نمایشگاه واحد هایی در حوزه های صنایع غذایی و تبدیلی بخش کشاورزی،شیمیایی ،پلاستیک و پلیمر ،صنایع فلزی و قطعات و نیز صنایع بسته بندی در کنار تعدادی از واحد های دانش بنیان حضور دارند.
    این نمایشگاه که با همکاری شرکت شهرک های صنعتی فارس ،سازمان بسیج مهندسین سپاه فجر فارس ،سپاه ناحیه بقیه الله و حوزه مقاومت بسیج شهرداری شیرازبرپاشده تا 19مرداد از ساعت 8الی 13و 17الی 21درمحل بلوارزند جنب سپاه ناحیه بقیه الله شیراز برای بازدید علاقه مندان دائر است.
    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در آیین افتتاحیه نمایشگاه گفت: نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با هدف ارائه الگوهای برتر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برپاشده است.
    شاهپور قنبری توجه به توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر،معرفی محصولات و برندهای صنایع را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد.
    وی بیان کرد: حدود چهار هزار واحد صنایع کوچک در استان فارس فعالیت دارند و در این واحدهای صنعتی برای بیش از 47هزارنفر اشتغال ایجاد شده است.
    قنبری با اشاره به اینکه فعالیت درعرصه تولید وصنعت و کارآفرینی مصداق بارز تحقق اقتصادمقاومتی است گفت:در شهرک های صنعتی فارس نیز با ایجاد61شهرک وناحیه صنعتی زیرساخت لازم برای ایجاد واحد های صنعتی و تحقق اقتصادمقاومتی فراهم شده است.
    وی از محورهای اصلی سیاست های اقتصادمقاومتی را تقویت و توانمندسازی صنایع کوچک در بخش صادرات اعلام کرد وگفت: براساس برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها امسال دستیابی به رقم صادراتی 183میلیون دلار پیش بینی شده که در مقایسه با سال 1395رشد 4برابری خواهد داشت.
    قنبری همچنین با اشاره به طرح رونق تولید برای شتاب در بهره برداری از واحدهای صنعتی گفت:امسال در قالب این طرح حدود 500واحد صنعتی صنایع کوچک به بهره برداری می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت