نماینده برند نیسان مشهد

شرکت های بزرگ خودرو سازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند

عصر نمایشگاه- ورزنده نماینده برند نیسان مشهد نمایشگاه خودرو مشهد را یکی از رویداد های بزرگ خودرویی در ایران دانست و اظهار داشت: ار نظر فضای نمایشگاهی کمتر رویدادی در ایران به وسعت این نمایشگاه برگزار می شود و و همچنین تعداد و مشارکت کنندگان از شرکت های بزرگ صنعتی بسیار فراتر از دیگر نمایشگاه های موجود در کشور است و کمپانی های بزرگ بسیار مایل هستند تا در این رویداد بزرگ حضور داشته باشند و به ارائه محصولات و توانمندی های خود به مردم و دیگر شرکت ها بپردازند.

شرکت های بزرگ خودرو سازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»،  این رویداد را می توان به نوعی رقابت بین شرکت های بزرگ و صاحب نام تشبیه کرد و صاحبان صنایع روی محصولات و تنوع محصولات و خدمات قابل ارائه خود با هم رقابت می کنند.و در انجا است که روش های نوین بازاریابی و فروش معنا پیدا کرده و شرکت هایی که خدمات بهتر به مشتریان خود می دهند موفق تر خواهند بود. و این رقابت سر انجام به نفع مشتریان است و می توانند خدمات بهتر و مناسب تری را از شرکت های خودرو ساز دریافت کنند.
    مشتریان در این نمایشگاه حق انتخاب بیشتری دارند و می توانند خودرو های مورد نظر خود را از نزدیک ببیند و با هم مقایسه کنند و در نهایت بهترین محصول را با مناسب ترین خدمات خریداری کنند.
    مشهد به دلایل بی شماری مثل جمعیت و توریستی بودن، سطح رفاه درآمدی  مردم و... همواره دارای جایگاه ای در کشور بوده است و شرکت های بزرگ وارد کننده، تولید کننده خودرو برنامه های ویژه ای برای این کلان شهر داشته اند و این نشعت گرفته از فروش خوب و پتانسیل بالای این شهر است.
    در سالهای گذشته بهترین بازاریابان و فروشندگان خودرو در این شهر بوده اند و پس از تهران بالاترین آمار فروش در این شهر رقم خورده است. برند نیسان در شهر مشهد شناخته شده است و به لحاض کیفی در بین مردم محبوبیت دارد و از ایمنی بالایی برخوردار است و وضعیت فروش خوبی را در مشهد دارد. محصول ایکس ترل و جوک در این شهر در تمام تیپ ها دارای مشتریان خاص خود هستند و از محبوبیت خاصب برخورداراند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت