گشایش نمایشگاه‌ها توانمندی‌های خبر و رسانه در شهرستان پارس‌آباد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه‌ها توانمندی‌های خبر و رسانه شهرستان پارس‌آباد به مناسبت روز خبرنگار گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه‌ها توانمندی‌های خبر و رسانه در شهرستان پارس‌آباد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل،غریب منوچهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد در حاشیه این نمایشگاه گفت: به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه و مطبوعات روز 17 مرداد 96 برنامه‌هایی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب داده شد. هماهنگی و برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبر و رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری از سوی ادارات و فرمانداری، دیدار با فرماندار در ساختمان فرمانداری، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان در دفتر امام جمعه، غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان پارس‌آباد و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه خبر و رسانه، افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های خبر و رسانه شهرستان پارس‌آباد برای اولین بار در شهرستان که به مدت چهار‌روز پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود، از جمله این برنامه‌ها بود. این نمایشگاه با شرکت مطبوعات و فعالان خبر شهرستان در سه‌بخش فضای مجازی، نشریات کاغذی و خبرگزاری‌ها و خبر تصویری یعنی خبرنگاران صدا و سیمای شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات محلی و اصحاب رسانه گشایش یافت و مورد استقبال گرم مردم قرار گرفت.
    منوچهری افزود: در بخشی از نمایشگاه‌ها توانمندی‌های خبر و رسانه گوشه‌هایی از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول یک سال گذشته به نمایش گذاشته شد، که برگزاری دو کارگاه آموزشی و تجلیل از خبرنگار پیشکسوت و نشست‌های مختلف با نماینده و فرماندار و مسئولان از جمله این موارد بود. به نمایش گذاشتن اخبار شهرستان در روزنامه‌های سراسری و قدیمی که اختصاص به پارس‌آباد مغان داشته است و جمع‌بندی خبرهای برتر شهرستان در شبکه‌های سراسری تلویزیون و شبکه‌های برون‌مرزی از بخش‌های جذاب این نمایشگاه است. 
    وی همچنین با اشاره به سایر برنامه‌های روز خبرنگار در این شهرستان گفت: بازدید از تجهیزات فرودگاه پارس‌آباد که آماده برای پرواز می‌باشد، بازدید از پروژه‌های جدید شرکت کشت‌ و صنعت و دامپروری مغان، همچنین چند برنامه تفریحی و افتتاح اسکله قایق‌سواری دریاچه شهرک مغان از دیگر برنامه‌های روز خبرنگار بود. تمام این برنامه‌ها از شروع تا پایان با همراهی فرماندار در کنار خبرنگاران و همکاری ادارات و نهادهادی مختلف انجام شد.
    نمایشگاه‌ها توانمندی‌های خبر و رسانه شهرستان پارس‌آباد به‌مدت چهار روز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت