مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

آغاز نصب سازه‌ها در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران از نصب سازه‌های موقت در محل شهر آفتاب خبر داد و گفت: سازه‌های موقت در حال نصب هستند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا حداکثر فضا به ناشران اختصاص داده شود.

آغاز نصب سازه‌ها در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،حسین صفری (مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) از جلسه سیدعباس صالحی (رئیس بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) با عیسی شریفی (قائم شهردار تهران) خبر داد و گفت: در این جلسه مشترک مدیران نمایشگاه کتاب تهران، نمایندگان تشکل‌های نشر، معاونان شهرداری تهران، معاون خدمات شهری، معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران، معاون مالی شهرداری تهران و مدیران مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب حضور داشتند.

    وی افزود: با توجه به گذشت یک ماه از شروع فعالیت‌های اجرایی در شهر آفتاب، در این جلسه مجموعه اقدامات انجام شده با فهرست درخواست‌های معاونت امور فرهنگی به منظور برپایی نمایشگاه در این مکان مورد بررسی قرار گرفت و درباره اقدامات اجرایی باقی مانده به جمع بندی رسیدیم.

    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی مسیرهای دسترسی به نمایشگاه، آماده سازی زیرساخت‌ها اعم از برق، مخابرات، و تسهیلات رفاهی را موضوعات مهم و اساسی در مکان نمایشگاه اعلام کرد و گفت: این موضوعات مورد بررسی قرار گرفتند و مقرر شد هر دو طرف نسبت به برطرف کردن این موارد همکاری داشته باشند.

    صفری افزود: همچنین درباره موضوع راهسازی در کنار اتوبان خلیج فارس، ایجاد زیر گذر و دسترسی‌های کنار گذر نیز بحث‌هایی انجام شد. شهرداری تهران طرح‌هایی برای اجرای این برنامه‌ها دارد که به زودی در جلسه‌ای با حضور نماینده ستاد اجرایی درباره آن تصمیم گیری شود.

    مدیرکمیته اجرایی و رفاهی با اشاره به تامین برق مجموعه شهر آفتاب گفت: با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد تا موضوع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تامین برق مطمئن پیگیری شود. در حوزه مخابرات نیز، تمامی امور به سازمان اطلاعات و فناوری اطلاعات شهرداری تهران واگذار شد تا با توجه به تخصص به اقدامات اجرایی بپردازد.

    وی افزود: تامین آب شرب برای بازدیدکنندگان، ایجاد استراحتگاه و دیگر امکانات رفاهی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات اجرایی انجام شود.

    صفری همچنین از نصب سازه‌های موقت در محل شهر آفتاب خبر داد و گفت: سازه‌های موقت در حال نصب هستند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا حداکثر فضا به ناشران اختصاص داده شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت