تاکید بر ارتقای کیفیت محصولات ساختمانی در نمایشگاه صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بر ارتقای کیفیت صنایع ساختمانی در کشور تاکید کرد.

تاکید بر ارتقای کیفیت محصولات ساختمانی در نمایشگاه صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران کل و همچنین کارشناسان حوزه معاونت مسکن و ساختمان از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، بازدید کرد.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از تعدادی از غرفه‌های هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، کیفیت محصولات تولید‌شده توسط شرکت‌کنندگان در نمایشگاه را مورد توجه قرار داد و در این زمینه با برخی از مدیران شرکت‌های ساختمانی به گفتگو پرداخت.

    وی همچنین در جریان این بازدید بر ارایه کیفت محصولات ساختمانی برای ارتقای این صنعت پر اهمیت در کشور تاکید کرد. معاون وزیر راه و شهرسازی، اخذ گواهی‌نامه کیفیت محصولات ساختمانی را از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان ملی استاندارد ایران راهکاری برای کیفیت بخشیدن به صنایع ساختمانی برشمرد. 

    گفتنی است در جریان این بازدید، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، شیخ‌انصاری معاون دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و تعدادی از کارشناسان حوزه مسکن و ساختمان معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

    هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از روز گذشته 21 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز تا سه‌شنبه 24 مردادماه دایر است.

    در نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان، نمایندگانی از 31 کشور خارجی همچون اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلستان، کانادا، اتریش، اوکراین، بلژیک، پرتقال، دانمارک و روسیه حضور دارند. همچنین در این نمایشگاه، اتاق‌های تعاون استانی، تعاونی‌های تامین و توزیع مصالح ساختمانی، تعاونی‌های عمرانی و مسکن، کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران به منظور عرضه توانمندی‌های زنان، صاحبنظران، استادان دانشگاه، دانشجویان، پیمانکاران و انبوه‌سازان حضور دارند.

    نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در کشور به شمار می‌رود. فضای کلی نمایشگاه 50 هزار مترمربع است که بیش از 35 هزار مترمربع آن سرپوشیده و 9 هزار متر مربع فضای باز است و در اختیار شرکت‌های ماشین‌آلات راهسازی قرارداده شده که امکان استفاده از فضای باز برای آنها وجود نداشت.

    همچنین، بیش از 6 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه نیز به شرکت‌های خارجی اختصاص داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت