نخستین نمایشگاه حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نخستین نمایشگاه حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی از ۵۰ درصد تخفیف در واگذاری غرفه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

نخستین نمایشگاه حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاهی» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 24 لغایت 26 شهریور ماه سال جاری، نمایشگاه حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
    در این نمایشگاه با دعوت از شرکت های داخلی، دانش‌بنیان و خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی به خصوص شرکت‌های چینی و روسی، آخرین فناوری‌های حوزه هوانوردی و فرودگاهی به منظور ارتباط مستقیم شرکت‌های داخلی و خارجی به نمایش گذارده خواهد شد.
    یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه، ارتباط مستقیم متخصصین داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان با آخرین فناوری‌های صنعت هوانوردی روز دنیا است تا با تلاش صنایع داخلی اهداف تعیین شده در افق 1400 عملیاتی شود.
    در این نمایشگاه، سازمان توسعه تجارت برای ترغیب شرکت های دانش بنیان به منظور حضور در نمایشگاه ایروپرشیا، 50 درصد تخفیف در واگذاری غرفه ها به شرکت های مورد تایید ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش بینی کرده است.
    نمایشگاه ایروپرشیا در هجده حوزه فعالیت خواهد کرد که شامل حمل و نقل هوایی، ایمنی پرواز، تکنولوژی هوایی، شرکت‌های هواپیمایی، تجهیزات هواپیمایی و سرویس‌ها، سرمایه‌گذاری در صنعت هواپیمایی، مشاوره در صنعت هواپیمایی، تعمیر و نگهداری، فرودگاه و تجهیزات کنترل ترافیک هوایی، تجهیزات سرویس زمینی هوایی، بیمه در صنعت هوایی،  هلی کوپتر، مراکز آموزش صنعت هوایی، سلامتی و محیط زیست، راه حل‌های فن‌آوری اطلاعات در صنعت، سازمان‌های دارای قدرت کنترل، سیستم های ناوبری و امنیت می‌شود.
    شرکت هایی که در هر یک از زمینه های مندرج فوق فعالیتی داشته باشند می توانند ضمن شرکت در نمایشگاه با گرفتن غرفه با برقرای ارتباط مستقیم با سایر شرکت کننده گان از آخرین فناوری های روز دنیا مطلع شوند.
    بر اساس این گزارش، سمینارهای علمی و فنی در خصوص صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی نیز در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد. شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای اخذ اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.aeropersia.com مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت