مدیر ابرپروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان:

احداث نمایشگاه جدید بین المللی رونق اقتصادی و توسعه صنعت توریسم را به همراه دارد

عصر نمایشگاه- مدیر ابرپروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان رونق اقتصادی شهر و توسعه صنعت توریسم را به دنبال دارد.

احداث نمایشگاه جدید بین المللی رونق اقتصادی و توسعه صنعت توریسم را به همراه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایمنا، احداث مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان یکی از ابر پروژه های منحصر به فردی محسوب می شود که تمامی امکانات و زیرساخت های لازم نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برای آن پیش بینی شده است.

    در احداث نمایشگاه بین المللی از سازه های مدرن و متفاوت استفاده شده است از همین رو این نمایشگاه به عنوان قطب های بین المللی نمایشگاه های کشور به شمار می رود.

    مصطفی حسینی مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان در این باره اظهار کرد: کلنگ احداث پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان درشهریور ماه سال 94 بر زمین زده شد.

    وی افزود:‌ احداث نمایشگاه جدید بین المللی استان اصفهان در 2 فاز  و به مساحت 47 هکتار در ضلع شمال غربی روشن دشت در راستای ارتقاء کیفیت خدمات در دستور کار قرار مدیریت شهری قرار گرفته است.

    مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان با بیان اینکه این پروژه از تمامی امکانات و زیرساخت های لازم نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار است، گفت: با احداث این پروژه نیز خدمات با کیفیت تری به شهروندان ارائه می شود، همچنین صنعت اقتصاد توریسم نیز رونق می یابد.

    حسینی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 17 هکتار در دست اجراست، عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز اول نمایشگاه نیز با اعتباری حدود 1500 میلیارد ریال در نیمه اول سالجاری تکمیل می شود.

    وی تاکید کرد: در فاز اول این نمایشگاه نیز عملیات احداث ابنیه و فونداسیون های سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل های تاسیساتی آدم رو داخلی و خارجی محوطه، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ساختمان پمپ خانه، سرویس های بهداشتی، عملیات اجرایی و  دسترسی های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه در دستور کار است.

    مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در فاز اول این نمایشگاه پروژه های دیگری همچون عملیات اجرای جاده ها و محوطه سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل های طرفین سالن علامه مجلسی،  ساختمان اداری خدماتی،  ساختمان موتورخانه(مکانیکال) و ساختمان اتاق برق (الکتریکال)،  محل بارانداز و تخلیه بار و فضای سبز احداث می شود.

    حسینی با اشاره به اینکه عملیات احداث ورودی ساختمان علامه مجلسی 81 درصد پیشرفت داشته است، گفت: مخازن آب آشامیدنی، آتش نشانی، تونل های داخل رو و خارج از سالن و محوطه تاکنون نیز  98 در صد و احداث معابر بیرونی نمایشگاه 89 درصد پیشرفت داشته است.

    وی گفت: همچنین محوطه سازی داخلی 33درصد،  ابنیه سالن مجلسی 88درصد و ساختمان موتورخانه(مکانیکال) و ساختمان اتاق برق(الکتریکال) و سرویس بهداشتی نیز تاکنون 33 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی با بیان اینکه 60 درصد از سهم نمایشگاه در اختیار شهرداری اصفهان است، افزود: این پروژه با مشارکت شهرداری اصفهان و شرکت نمایشگاهها در دست اجراست.

    حسینی با اشاره به ویژگی های این ابر پروژه گفت: این پروژه بر اساس چشم انداز 200 ساله ساخته شده و عمر مفید ساختمان، 200 سال است.

    وی تاکید کرد: در آینده برای اضافه کردن هر گونه تکنولوژی جدید در بخش آی تی، برق و مکانیک نیاز به تخریب کانال ها نیست و به همین شکل می توان از آن ها استفاده کرد.

    مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان عنوان کرد: نمایشگاههای بین المللی اصفهان یکی از ابرپروژه های بی نظیر و منحصر به فرد کشور خواهد بود چرا که با احداث این پروژه آهنگ رشد و توسعه در اصفهان طنین انداز می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت