بازدید سفیر و رایزن بازرگانى ایران در تانزانیا از غرفه سیمان خاش در نمایشگاه صنعت ساختمان این کشور

عصر نمایشگاه- سفیر کشورمان در تانزانیا به همراه رایزن بازرگانى ایران در این کشور از غرفه سیمان خاش در نمایشگاه صنعت ساختمان تانزانیا (Buildexpo) بازدید کردند.

بازدید سفیر و رایزن بازرگانى ایران در تانزانیا از غرفه سیمان خاش در نمایشگاه صنعت ساختمان این کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  سیمان خبر، مدیرعامل این شرکت ضمن اشاره به اینکه در دومین روز از نمایشگاه صنعت ساختمان تانزانیا (Buildexpo) جناب آقای فرهنگ، سفیر ایران و جناب آقاى دهقان، رایزن بازرگانى ایران در تانزانیا از غرفه سیمان خاش بازدید داشتند عنوان داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان تانزانیا (Buildexpo)، نمایشگاه برتر آفریقا و مهمترین رویداد صنعت ساختمان در این منطقه محسوب می شود. این نمایشگاه در آخرین دوره خود به بهترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهانی، فرصتی را برای ورود به یکی از بازارهای دارای رشد جهان فراهم کرده است.

    خسرو جامعی افزود: شرکت سیمان خاش جهت توسعه صادرات خود همواره بدنبال یافتن جایگاهى براى فروش محصولات تولیدى در کشورهاى آفریقایى بویژه شمال و شرق آفریقا بوده است که نمایشگاه صنعت ساختمان تانزانیا با تحت پوشش قرار دادن بخش های مختلفی در ساخت و ساز شامل مصالح ساختمانی و ساخت ساز، پروفیل های ضدزنگ آلومینیومی، گرانیت، سرامیک، اتصالات و لوله و حفاری، ابزار و سخت افزارها؛ محل مناسبى جهت دستیابى به این هدف به شمار می رود.

    مدیرعامل سیمان خاش گفت: در این نمایشگاه که به مدت ٣ روز در کشور تانزانیا برگزار گردید، غرفه دارانی از 30 کشور و بازدیدکنندگانی از سراسر غرب و مرکز آفریقا حضور یافته و این فرصتی فوق العاده برای شرکت سیمان خاش جهت معرفی و بازاریابی در چندین کشور را در یک زمان بوجود آورد.

    وى در پایان ضمن تشکر مجدد از دست اندرکاران حضور شرکتهاى تولیدى ایرانى در این نمایشگاه بویژه آقایان فرهنگ و دهقان، سفیر و رایزن بازرگانى ایران در تانزانیا، نسبت به حضور آن کارخانه در بازارهاى آفریقایى در آینده اى نزدیک، ابراز امیدوارى کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت