برگزاری اولین نمایشگاه هنری و صنایع دستی بازنشستگان در گلستان

عصر نمایشگاه- مدیرکل صندوق بازنشستگی گلستان از برگزاری اولین نمایشگاه هنری و صنایع دستی بازنشستگان و فرزندان آنها از یازدهم تا شانزدهم شهریور ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری اولین نمایشگاه هنری و صنایع دستی بازنشستگان در گلستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از فارس , رضا جعفری از گرگان با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم افراد در دوران بازنشستگی پرکردن اوقات فراغت است اظهار کرد: در سال‎های گذشته راه‎اندازی خانه‎های امید (مهر) یکی از اقدامات مهم در بحث پر کردن اوقات فراغت بازنشستگان محسوب می‎شود، خانه‎های امید در سال 1389 در گرگان افتتاح شد و اقداماتی از جمله مشاوره رایگان پزشکی، برگزاری کلاس‎های متنوع آموزشی در این خانه‎ها انجام می‎شود.

    وی تصریح کرد: دو سالی می‎شود که فعالیت‎های صندوق بازنشستگی تغییر کرده است در حالی که وظیفه اصلی صندوق مسائل مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگان است اما اکنون نگاه‌ها به این وظیفه تغییر کرده و برگزاری کلاس‎های ورزشی و تفریحی سالم برای سالمندان نیز در دستور کار قرار دارد.

    *برگزاری اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی بازنشستگان

    مدیرکل صندوق بازنشستگی گلستان از برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی برای بازنشستگان خبر داد و گفت: در حال فعال کردن تیم‎های ورزشی برای بازنشستگان هستیم و اخیرأ نیز تفاهم‎نامه‎ای با یکی از استخرهای سطح شهر گرگان منعقد کرده‎ایم که بازنشستگان و خانواده‎های آنها از تخفیف 50 درصدی برای استفاده از استخر استفاده کنند و از این فرصت بهره‎مند شوند، همچنین سفرهای یارانه‎ای نیز برگزار می‎شود که به بازنشسته و همراه مبلغ 300 هزار تومان برای سفر، یارانه می‎دهیم.

    جعفری بازنشستگی را فصل جدیدی در زندگی فرد عنوان کرد و گفت: برای اشاعه خانه‎های امید در سایر شهرستان‎های استان نشست‎هایی برگزار شده است اما دولت استانداردهایی برای ایجاد خانه‎های امید تعریف کرده است در واقع برای ایجاد خانه‎های امید باید 5 هزار بازنشسته در شهرستان وجود داشته باشد که در گلستان به غیر از گرگان، این تعداد بازنشسته در شهرهای استان وجود ندارد.

    وی ابراز کرد: از فرمانداری‎ها و شهرداری‎های سطح استان درخواست کرده‎ایم تا با مشارکت صندوق بازنشستگی فضایی به عنوان خانه‎های امید را در اختیار بازنشستگان قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت