۱۵ طرح صنعتی ملی امسال در استان قزوین افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- علی پرزحمت سه شنبه شب در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شداظهارداشت: ۲۳ درصد واحدهای صنعتی استان در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر شده و بقیه در سایر مراکز پراکنده هستند و در حال حاضر ۳ هزار واحد صنعتی فعالیت می کنند.

۱۵ طرح صنعتی ملی امسال در استان قزوین افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  راهنمای سفر من، علی پرزحمت سه شنبه شب در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شد اظهارداشت: 23 درصد واحدهای صنعتی استان در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر شده و بقیه در سایر مراکز پراکنده هستند و در حال حاضر 3 هزار واحد صنعتی فعالیت می کنند.

    وی بیان کرد: با برگزاری 350 جلسه رفع موانع تولید و 350 مصوبه تلاش کردم مشکلات تولید را در استان رفع کنیم.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته سهم تعیین شده برای استان در بخش صادرات 430 میلیون دلار بود که با تلاش انجام شده خوشبختانه 675 میلیون دلار محقق شد و در سال جاری نیز در چهار ماه گذشته میزان صادرات به 165 میلیون دلار رسیده است.

    پرزحمت تصریح کرد: 10 درصد صادرات استان قزوین توسط بازرگانان صورت می گیرد و تلاش می کنیم با بسترسازی مناسب و حمایت از صادرکنندگان شاخص چشم انداز تعیین شده تا سقف یک میلبیارد دلار در سال جاری را محقق کنیم.

    وی تصریح کرد: در سال گذشته 1200 میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به واحدهای مشکل دار پرداخت شد و در سال جاری نیز تاکنون 850 واحد برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

    افتتاح 15 طرح صنعتی و تولیدی ملی در سال جاری

    پرزحمت گفت: امسال 15 طرح ملی در استان قزوین افتتاح خواهد شد که در حال حاضر 50 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای آنها 1200 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

    وی اضافه کرد: با افتتاح طرح های یادشده برای 3500 نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآورشد: در دولت یازدهم 250 میلیون دلار سرمایه گذاری مستقیم جذب شد که بیانگر توانمندی کار آفرینان برتر است.

    در سومین نمایشگاه  توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان 110 مشارکت کننده و 70 تولیدکننده استان محصولات خود را در بخش های صنعت، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، ساختمانی، آموزش، منسوجات و بسته بندی در غرفه هایی به وسعت 4 هزار مترمربع در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

    این نمایشگاه تا 27 مردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 22 از آن در محل خیابان نوروزیان، جنب صدا وسیما دیدن کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت